sâmbătă, 20 august 2011

Părul scurt dă dependenţă!

Mai (parcă) 2011
 And I mean it!
Dacă vă dă prin căpşor să vă tundeţi scurt, gândiţi-vă bine de tot! Că pe urmă o să îl tot tundeţi!
Avantajul cel mai mare, zic eu, este că poţi fi cuminte sau sălbatică, în funcţie de doza de fixatic şi imaginaţie. Se adaptează ţinutei dintr-o pieptenătură.
E uşor de întreţinut, nu mai trebuie să ai cleşti şi elastice la indemână. Plus că vara e o binecuvântare lungimea asta!
Este o idee nebunească la început, dar o dată ce ai pus-o în practică, o să vrei să te mai tunzi!
Iar, şi iar...şi parcă ar merge şi un breton asimetric, şi parcă te-ai tunde mai scurt puţin, şi ar merge mai scurt ici şi mai lung colo. Şi....şi....şi....
undeva la inceputul lui 2009....cred! in anul 2 de facultă

iulie 2010

acum 2 săptămâni
miercurea asta!

7 comentarii:

  1. Îți stă bine în toate fotografiile. Dar nu m-ai convins să mă tund! :)
    Weekend însorit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sara, nici nu trebuie să te tunzi, dacă tu consideri că nu e de tine! Dar am scris asta ca fetele cu părul scurt să ştie că e firesc să rămână la o tunsoare cu care se simt lejer. Nu trebuie să ne luăm după cei pentru care părul lung înseamnă feminitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo! La mai mulți cm tăiați! Și eu m-am tuns de curând, pletele-mi de 2 cm zboară în vânt.

    Țara ne vrea tunși, vorba reclamei. ;))

    Lupu'

    RăspundețiȘtergere
  4. iti sta bine :d tu macar ai avut curajul de a te tunde...fata de alte fete...:-"

    RăspundețiȘtergere
  5. Pari foarte cuminte Bianca! Nu arăţi rău nici tunsă! Dar cum ai avut răbdare să crească la loc?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca cu par scurt! uuuu :>

    Iar te-ai tuns femeie?:)) Cata dreptate ai in postare:D PFff, ce m-as mai tunde un pic:D =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Am incercat sa-l las sa creasca dar din pacate nu mai am rabdare.

    RăspundețiȘtergere