sâmbătă, 27 august 2011

Curli, ep 2: sfaturi pentru grăsuţe.

Când eşti grăsuţă, există 4 categorii de oameni în jurul tău:

-miştocarii - pe ăştia nu merită să îi bagi în seamă, oricât te-ar tachina; simplul fapt că îi asculţi le acordă mai multă atenţie decât o să merite vreodată
- indiferenţii - "Eşti....potrivită! Nu aş spune că eşti grasă!" Nu ar spune, că nu prea le pasă; nu dau doi bani pe şuncile tale, chiar dacă ţi-or fi prieteni.
- cei mai graşi decât tine - este normal să le pari OK, sunt şi ei cu musca pe căciulă, îţi ştiu suferinţa; oamenii ăştia sunt sinceri; şi chiar dacă nu vorbiţi despre kilograme, vă prinde bine să discutaţi.
- cei cărora le pasă- de ăştia trebuie să stai lipită; ei ştiu că eşti grăsuţă; îşi dau seama că poate ai arăta mai bine fără kilogramele alea; dar asta eşti, aşa te plac.

Slavă Domnului am avut şi eu vreo doi de ăştia prin preajmă. Părinţii, două prietene bune şi câţiva colegi de liceu.
Şi am început să fac faţă kilogramelor. M-am pus în faţa oglinzii într-o zi, şi mi-am dat seama că nu o să slăbesc niciodată. Am tras aer în piept, şi m-am gândit că ar fi cazul să fac ceva să mă simt mai bine în pielea mea.

Aşa că, dacă sunteţi mai plinuţe, încercaţi câteva şmecherii.

Găsiţi o parte a corpului sau a feţei care vă place mult de tot la voi. Poate aveţi sâni frumoşi. Eu am început să port haine mai decoltate, prin care să se vadă mai multă piele. Şi blugi mai mulaţi. Şi aşa am descoperit că hainele fixe sunt mai eficiente decât cele largi.
Aşadar, nu purtaţi chestii lălâi. Vă fac să păreţi mai mari! Deci purtaţi bluze normale, pană în talie şi blugi cu talie medie sau plină. Pe mine de exemplu mă enervează taliile pline la pantaloni. Îmi apăsau burta când stăteam jos.
Pe scurt, simţiţi-vă sexy şi o să arătaţi sexy! Atâta timp cât nu săriţi calul.

Apoi, gândiţi-vă că detaliile contează. Machiaţi-vă drăguţ, încercaţi un ruj mai îndrăzneţ, o ojă nouă, un accesoriu pe care nu obişnuiţi să îl purtaţi. Poate cei din jur nu o să ştie, dar o să vă dea încredere. Dacă alegeţi un machiaj, consultaţi o prietenă înainte totuşi. Îmi amintesc zilele în care umblam rujată ca un ou de Paşte...Yoyyyy, ce vremuri!

Ştiu că sfaturile mele par prosteşti şi că nu o să ajute la slăbit. Dar este important să înţelegeţi că este foarte important să vă simţiţi bine în propria piele. Dacă vreţi, o să revin cu o postare cu câteva şmecherii care vor păcăli foamea, fără să vă...înfometeze.:P


14 comentarii:

  1. errrrm scuza-ma ca iti zic, dar m-am uitat acu la pozele tale si esti ultra slaba :| te consideri plinuta?:|:|:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mă consider plinuţă. Dar am avut 62 de kilograme la inceputul liceului, şi stiu cum este!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant...Si eu am fost grasutza...dar am slabit ...aveam aproape 80 de kg :O:O:...dar acum am 65...totusi e ceva :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. 62 de kg la inceputul liceului? Acum cat ai? 40?
    Doar faptul ca te consideri plinuta sau ca stii cum este mi se pare total deziluzionat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze ca tre sa postez dublu dar...
    http://imgur.com/8mzA7

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum am 49. Am 1,63 m, deci e oarecum puţin. Credeţi-mă, o fată cu înălţimea mea şi 62 de kilograme este suficient de mare cât să fie tachinată. Mai ales dacă este timidă, cum eram eu. Am mai scris despre asta, aici http://alucianna.blogspot.com/2011/06/curli.html.
    Vreau ca fetele să se simtă bine în pielea lor. Eu nu am rezolvat mare scofală slăbind. Mă simt mai bine în pielea mea, ce-i drept. Dar nu atrag genul de atenţie la care visam, în naivitatea mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mă înţelegeţi greşit! Spun că ştiu cum este. Am slăbit în urmă cu câţiva ani buni! Mulţumesc pentru poză, edgarstein!

    RăspundețiȘtergere
  8. Idei pentru ingrasat...anyone...:D???

    RăspundețiȘtergere
  9. anaksunamunprincess, ştiu că mierea echilibrează greutatea...şi mai era la unu moment dat o reţetă cu drojdie, dar nu mai ştiu pe unde...Uite un blog drăguţ: http://vreausamaingras.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. great, sper sa mearga ca ma chinui de vreun an:D..and...i looove honey <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Ehm, si eu am inceput sa ma accept asa cum sunt, nimeni nu e perfect:-j nici bat, dar nici grasa!:) Cat despre cei ce ma incojoara, fiecare cu parerea lui :-j si-asa nu-mi pasa!

    Dar e utila postarea!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragut si realistic. Este important sa stim cine sintem si sa ne acceptam...

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut.Vreau sa te felicit pentru ca incurajezi campaniile ecologice. Am vazut ca ai pe blogul tau bannerul de la Umbrela Verde.
    Intr-o lume din ce in ce mai poluata, fiecare campanie ecologica conteaza. Noi incurajam recilclarea, reducerea poluarii, folosirea responsabila a resurselor, plantarea copacilor, depozitarea in siguranta a substantelor chimice si curatenia spatiilor verzi. Dintre toate acestea, ne axam pe incurajarea plantarii copacilor pentru ca ne dorim ca fiecare persoana sa aiba “copacul sau“. Prima campanie de plantare se numeste “Parcul Izvor prinde radacini“.
    Daca iti doresti ca in Romania sa fie plantati mai multi copaci, dar nu ai timp sa plantezi unul, poti sa ne sustii prin oricare dintre variantele de mai jos:
    1) Redactarea unui articol informativ care are legatura cu copacii sau ecologia.
    2) Publicarea unui articol pe blogul tau in care sa vorbesti despre campania noastra.
    3) Adaugarea unui link/banner pe blogul tau.
    Daca adaugi pe blogul tau unul dintre cele 10 bannere de pe pagina "schimb de link" vei primi in schimb un link la sectiunea “Sustinatori” si vei aparea aleator pe prima pagina in sectiunea “Bloguri Partenere”.
    Daca doresti sa apari permanent (pe prima pagina) la sectiunea “Ne sustin”, trebuie sa participi la una dintre campanile noastre de voluntariat sau sa donezi bani pentru plantarea unui copac (9 lei).
    Aceasta campanie este apolitica si este realizata de un grup de tineri care isi doresc sa schimbe mentalitatea celor care neglijeaza mediul incojurator. Participa si tu!

    RăspundețiȘtergere