vineri, 5 august 2011

Make up your butterfly!

Zilele astea blogu' meu săracu' e zăpăcit!
Am gătit, am modificat coduri, bannere, blogroll, imagini, teme!

Ş-acu' m-a plesnit spoiala....Şi m-am gândit să vă arăt şi vouă, să vă minunaţi, sau, după caz, să aveţi de cine râde.



Eu mă machiez în funcţie de toane, şi folosesc produse relativ ieftine, că în Motru nu prea găseşti cine ştie ce produse "dă firmă".
Dar sunt mulţumită de ceea ce folosesc. De când citesc bloguri de profil, mi-am îmbunătăţit tehnica, şi nu mi se mai adună fardul în pleoapă.
Folosesc fond de ten uşor, de la Giordani (30 de lei), pudra Color Trend(parcă 9 am dat pe ea) şi Flormar(14 RON). Cea din urmă o folosesc pe post de fard de obraz, că, din neatenţie, geniul JE, a luat o nuanţă prea închisă....Şi cum cu blush mă fac precum un clovn pe jumătate demachiat, am apelat la pudră.




Fardul mono de la Gabrini costă cam 4 lei bucata, şi este foarte eficient dacă îl aplici cum trebuie. Am folosit nuanţa asta ca bază. Staţi liniştite, nu e aşa mată pe cât  pare.



Chestia asta se numeşte Quianyu. Cumpărată de la metrou, cu 3 RON. Îmi plac mult culorile tari, pastelate, în combinaţii care par simple, alese cu un strop de nebuneală.

Am folosit albastrul pe treimea din exteriorul ochiului, iar turcoazul pe mijloc.




Am început din exterior, pentru că rozul de aici se pierde mai uşor în nuanţele prezentate anterior. Culoarea mai deschisă e mai uşor de estompat la priceperea mea. :D








Şi cam asta a ieşit!


 Am pus ochişorii pe tipul ăsta de machiaj în urmă cu vreo 6 ani, şi de atunci îmbin culori aiurea!












Sper să vă placă ce a ieşit!  Dacă aveţi sugestii, le aştept cu inima deschisă!


P.S. : Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor...mi-a cam tremurat mâna!

  




3 comentarii:

  1. Mie imi placeeee!!! :D Arata bine:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce, dar puteam sa jur ca primul comentariu va fi al tau! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai o maaaaare bila alba din partea mea pentru produsele de la Oriflame :)) Eu sunt reprezentat de vreo 4 ani.

    RăspundețiȘtergere