vineri, 5 august 2011

Leapşa livrească

Am făcut mai demult o variantă scurtă a acestei lepşe...iar acum am luat-o de la Adelina!

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Orice...hartoage, pixuri...reclame de alea de pizza care se împart în cămine...bilete de tren sau muzeu...

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Nu. Dar în caz ca citeşte careva "sus-pus", ziua mea e in octombrie!

3. Citiţi în baie?
Reviste. :D

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Da, şi mi-a trecut! Am deja un blog!

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Faina ideea! Păcat că unii cumpără aşa ceva pe post de ornamente! (bibelorile are so 98!)

6. Care este cartea preferată?
Dracula! Ideea fragilităţii unei fiinţe atotputernice îmi dă speranţa că dracu' nu e aşa negru!

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Nup...dar citate mai recitesc.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Aş admira de la distanţă.

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Mie da...dar nu tuturor le place să asculte aşa ceva...

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Nush...ba e film, ba citesc un blog...ba sunt la bibliotecă şi o văd acolo....strălucind....

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Urăsc lectura obligatorie...cărţile pe care le citim sunt oglindirea personalităţii fiecăruia, nu litere de lege!

12. Care este locul preferat pentru lectură?
Oriunde se stă comfortabil!

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Da! Uneori..deşi dacă mă prinde povestea, nu mai aud nimic in jur!

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Nuuuu! Dacă nu e blog, ar face bine să fie pe hârtie!

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Nu am preferinţe.

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Evadare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu