miercuri, 3 august 2011

Blogoteca

Este cea mai buna idee in materie de comunitate de bloggeri de care am dat in ultima vreme. Si cam singura ce e dreeeept...ceea ce face initiativa cu atat mai laudabila!
Aici ne adunam şi vorbim despre blogurile noastre mult iubite. Despre teme, aranjare in pagina, facebook, bannere, link-uri, schimburi si ce mai vreti voi. Discutii constructive, intre oameni care impartasesc aceeasi pasiune. Oameni care se ajuta cu sfaturi si pareri, indiferent de cat trafic are fiecare, indiferent de subiectele abordate pe blog.
Daca vreti sa va alaturati, sunteti bineveniti!
Puteti vizita cativa blogăraşi chiar in noua pagină, pe care am făcut-o să le arăt cât îi susţin, Blogotecă.

3 comentarii:

  1. dragut din partea ta sa faci publicitate si aici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :X Ce frumos :X Hai copiiiii in blogotecaaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt deja in blogoteca. :) Imi place acolo. Dar nu e singura comunitate, sa stii. Mai este si "clubul bloggerilor", tot pe FB.

    P.s. eu ti-am adaugat bannerul la categoria "banner exchange". Am vazut ca nu-ti merge codul meu. Daca ii schimbi ghilimelele, va functiona.

    RăspundețiȘtergere