joi, 1 octombrie 2009

Ochi căprui...


    Care este primul lucru pe care îl remarcaţi când cunoaşteţi pe cineva? Eu văd mereu ochii. Mi se pare uimitoare complexitatea pe care o poate avea privirea cuiva. Dacă persoana pe care o privesc are ochii căprui, am toate şansele să mă şi pierd în schimbul de priviri.

   Câteva dintre persoanele pe care le iubesc(puţine de tot)  au ochi căprui. Vorbesc cu ei, şi mi se pare că mai e ceva acolo. Că ferestrele spre sufletele lor nu sunt complet deschise. Că undeva, înăuntru, mai este ceva. 

  Ochii căprui nu reflectă pur şi simplu lumina...o absorb...se joacă ameţitor cu ea...şi apoi o răspândesc. Când priveşti ochii căprui, devii prizonierul lor. Te prind, te seduc. Te uiţi visând la ei, şi restul trăsăturilor de pe faţa celui de lângă tine dispar. Mai vezi doar sclipiri jucăuşe, trecând de la culoarea ciocolatei cu lapte la cea a mierii, şi apoi spre nuanţa caramelei şi a glazurii cremoase de pe prăjiturile bunicii.  Îţi dai seama că te pierzi, şi încerci să fii atent şi la vocea celui de lângă tine.

 Prea târziu totuşi....

  - Ce spuneai?

5 comentarii:

  1. Ochii caprui sunt cei mai calzi si prietenosi (pacat ca teorema cromaticii nu se aplica si la persoanele ce ii poarta). Ochii caprui par sa fi vazut fapte crude si dureroase, pe cand cei verzi si albastri sunt impartiali, cu o neutralitate care nu da de gandit.

    Ma bucur sa citesc ca mai sunt persoane carora le plac ochii caprui si nu umbla dupa prototipuri (albastru/verde).

    RăspundețiȘtergere
  2. offtopic: esti de acord cu link/banner exchange?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că văd că sunt persoane care îmi împartaşesc părerea. Cum e asta cu exchange-ul? Sunt începatoare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ms de urari ... pai ce sa zic .. sa prinzi cel mai bun loc la camin .. te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Ochii, sunt oglinda sufletului. De multe ori privirea inseala Lucianna ... asta iti spun din propria experienta. Cat despre ochii caprui, sunt de acord cu Terra, sunt cei mai calzi si iubitori ochi, dar cateodata pot fii si cei mai inselatori.
    Ochii albastrii, tot timpul mi s`au parut reci ... m`am pierdut o singura data in ochii cuiva :) dupa cum ai vazut am demonii mei adanc ascunsi ... dar incerc sa`i tin acolo ascunsi, sa nu ii las sa iasa, desii cate unu` mai iese. Si uite cum am trecut de la una la asta .. ma pricep la chestia asta :))
    Lasand gluma la o parte, ai grija in ochii cui te pierzi, si ce vor acei ochi sa vezi tu ( nicidecum ceea ce crezi tu, ca vezi in ei )

    Te imbratisez, si iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos.

    RăspundețiȘtergere