vineri, 2 octombrie 2009

99 de adevăruri...

 Am luat asta de la Terra, să văd cât de bine mă cunosc. 

 Păzea că vin!

1 ador ciocolata amăruie, nu mănânc niciodată destulă :D

2 Cola e băutura mea preferată- ştiu, nu face bine, dizolvă nu ştiu câte organe, da-mi place

3 îmi place să gătesc

4 improvizez în bucătărie, aşa că dacă mâncaţi vreodată ceva gătit de "moi" şi vă place, nu întrebaţi ce e acolo, dacă sunteţi slabi de înger (mami ştieee)

5 îmi place să citesc

6 ador legendele

7 citesc în draci când nu am timp- sesiunile au fost pline de cărţi anul trecut 

8 cartea mea preferată este Dracula- cred că dincolo de partea "tenebroasă" vorbeste despre fragilitatea răului; să fii megaforţos şi să fii omorât cu lumină şi usturoi, să poti dormi numai pe pământ "de Romania" şi să trebuiască să fii invitat undeva ca să intri nu e chiar demn de laudă.

9 sunt fană Coelho- totuşi, odată ce ai citit Alchimistul, nu poţi aştepta decât detalii cu privire la cele descrise în el de la celelalte cărţi, pentru că această operă e un fel de metaforă a celorlalte; părerea mea; bine, nu le-am citit chiar pe toate

10 nu mi-a plăcut niciodată lectura obligatorie

11 am momente când sunt răutăcioasă

12 nu mă satur niciodată de basme

13 îmi place să fac poze, şi să le păstrez pentru mine

14 tocmai mi-am şters "hai faivu' "

15 îmi place muzica clasică

16 nu-mi plac manelele- adică..."eu arevaloare că are bani şi duşmanii e proşti că e săraci şi cu mai mult de 4 clase" ?! NU mulţumesc

17 am un frate mai "tânăr" cu 2 ani şi 9 luni

19 am avut 62 de kilograme în clasa a 9a, şi cred că eram mai simpatică cu ele

20 sunt timidă

21 pe cât sunt de timidă în public, pe atât sunt de nebună între ai mei

22 îmi place să imit oameni :D

23 colegii din liceu şi câţiva prieteni îmi spun Corli; a evoluat de la forma de Curly, adică numele plus parte anatomică prezentă din belşug la subsemnata

24 celălalt prenume al meu este Andreia; da, cu "i"

25 am o răbdare demnă de Cartea Recordurilor- am sâcâit o prietenă în urmă cu 2 ani să închidă geamul, că-mi era frig, şi ea era pusă pe glume, 2 ore- la propriu

26 când observi că mi se duce răbdarea, FUGI- prietena mea m-a văzut nervoasă o singură dată în 13 ani, şi nu a fost prea plăcut

27 am perioade foarte rare de stres, dar când vine, ia cu el şi panica (ocazie cu care îi mulţumesc lu' Doamne Doamne pentru colegele de cămin)

28 am burtică şi îmi place, e la mine să rămână

29 îmi este foooarte frică de gândaci, dar mă controlez destul de bine

30 îmi este şi mai frică de gâşte, nu ştiu de ce

31 mi se face rău de la fumul de ţigară (cu ochi umflaţi şi răguşită ies de la discotecă, ştiu că o să vă întrebaţi unii)

32 merg foarte rar în cluburi, discoteci, nu-mi place, nu mă caracterizează; dacă mă prindeţi pe acolo sunt sigur cu persoane foarte apropiate, care m-au bătut la cap cu zilele

33 fac diferenţa între cunoştinţe, amici, tovarăşi, pretini şi Prieteni (asta ca să vă daţi seama ce greu numesc pe careva prieten)

34 am o singură prietenă pe bune

35 mă înţeleg super cu mami- crede că dacă nu învăţ ceva pe pielea mea, învăţ degeaba, îmi dă sfaturi numai să mă ghideze(şi are mereu dreptate)

36 mănânc foarte încet: dacă vreţi să vă testaţi răbdarea, aşteptaţi să mănânc o îngheţată (fără să mă luaţi la palme)

37 am avut şuviţe într-a 9a

38 îmi place să mă uit la Miami ink

39 nu-mi plac fetele care se plâng mereu că nu sunt perfecte, dacă nu te iubeşti si respecţi puţin, să ceri iubirea şi respectul celorlalti este ceva numit MOFT-părerea mea...

40 am câteva semne din naştere (buline cafenii) 

41 port ochelari de 4 ani

42 culoarea mea preferată este roşul 

43 sunt scundă

44 am jucat în piese de teatru la liceu

45 în clasa a 11a am dansat disco în faţa clasei, să ridic moralul, şi în timp ce ei făceau semne disperate că vine profa eu mulţumeam pentru aplauze :D

46 îmi place să joc (hore), deşi sunt începătoare

47 nu am iubit

48 cel mai bine mă simt solo

49 o să mă mărit foarte târziu, sau deloc, iar mami deja îi plânge de milă nefericitului

50 îmi plac pisicile

51 nu îmi place ca băieţii să-mi spună chestii la modul "eşti frumoasă", "eşti sexi", mi se par pupincurisme, tind să cred mai degrabă fetele

52 cea mai mare dezamăgire de la viaţă a venit printr-o tipă care mi-a arătat cât de rară este prietenia adevărată, în sensul că nu se găseşte în niciun caz în persoana ei

53 nu-mi place să-mi plâng de milă

54 îmi place să cred că sunt mai degrabă isteaţă decât frumoasă

55 îmi place să fac oamenii să zâmbească

56 îmi plac cam multe :P

57 nu am avut niciodată nimic rupt sau spart (nici măcar capul, contrar aparenţelor)

58 am un mers caraghios, pe care încerc să îl controlez, din cauza unei forme de platfus

59 îmi plac bijuteriile, dar uit mereu să le port

60 nu îmi place aurul

61 îmi place cafeaua, mă ajută să dorm; încerc totuşi să nu exagerez

62 nu-mi plac femeile care nu acceptă îmbătrânirea, şi se chinuie să pară mai tinere

63 sunt optimistă

64 nu sunt superstiţioasă

65 nu sunt bisericoasă, cred că Dumnezeune iubeşte oriunde am fi

66 îmi place să merg cu trenul (ar fi şi cazul, sunt 300 km între Buc şi Motru)

67 nu îmi plac ştiinţele exacte

68 cred în sărbători

69 cred în bunătatea celor din jur (nu exagerat, dar cred)

70 îmi place să ajut, deşi nu-mi amintesc când am ajutat ultima oară

71 mă doare-n cot de poziţia mea în zelist

72 am făcut blogul din nevoia de a-mi împrăştia piticii de pe creier- am pentru toata lumea

73 nu suport să port brătări pe mâna dreaptă, mă sâcâie când scriu

74 mă machiez rar

75 nu prea mă pricep să merg pe tocuri

76 nu cred că feminitatea stă în lungimea părului, respectiv mărimea sânilor şi fundului

77 nu mă omor după sport

78 îmi iubesc orăşelul natal

79 ascult abba

80 dacă văd un film de groază, visez scene din el cu săptămânile

81 nu am o actriţă preferată

82 mi s-a spus de multe ori că par de 15, 16 ani

83 "la origini" sunt şatenă

84 m-am tuns de 3 ori din decembrie, de fiecare dată tot mai scurt

85 somnul meu poate fi tulburat doar de sesiune, şi aici mă refer la faptul că atunci mă trezesc uşor, nicidecum la lipsa lui

86 nu-mi place îngheţata cu fructe

87 nu am avut niciodată papiţoaie (am primit totuşi unul de Crăciun-Piglet- şi îmi place mult de tot)

88 nu mă pricep la maşini

89 nu ştiu să merg pe bicicletă

90 primul lucru pe care il desenez când pun creionul pe foaie este frunza, sau un ochi; ceva de formă asemănătoare

91 îmi place să cheltui banii pe cărţi- mami e de vină

92 cei mai frumoşi ani din viaţă au fost cei de liceu: m-au dezgheţat, fără a mă face tupeistă (pentru cei care mă cunosc de puţin timp: dacă acum sunt aşa, vă daţi seama ce timidă eram înainte?)

93 nu am permis de conducere

94 am făcut cam 8 injecţii toată viaţa (cu tot cu vaccinuri)

95 visez cu ochii deschişi; des

96 am avut 40 de absenţe tot liceul 

97 îmi place la şcoală/ facultă

98 după un week-end singură, devin vorbăreaţă

99 asta e prima mea leapşă

   Care are chef de o rundă de autocunoaştere, poate să ia asta.


8 comentarii:

  1. 1. ciocolata amaruie este FOARTE sanatoasa

    3. publica si ceva retete pe blog, ceva mai usor de facut caci eu sunt un dezastru in bucatarie si imi place sa primesc recomandari sigure ca de pe net am luat eu multe dar nu stiu daca mi-au iesit jumate din ele

    7. ce an esti? :D

    10. hip hip ura pentru ideea asta. Sunt total de acord ca lectura trebuie sa fie de placere nu bagata pe gat cu forta.

    24. esti speciala
    pe mine ma cheama Ioana, ca pe nevestele ciobanilor :))

    31. si mie, dar eu am avut un bacil la plamani foarte dezvoltat pentru care am facut tratament 6 luni, netratat putea duce la tbc
    de atunci am o rezistenta scazuta la fumul de tigara

    43. cat de scunda? mai rau ca mine? (am 153 cm)

    46. si sarbe nu? sunt un deliciu :D:D:D

    49 si 50 sunt valabile si la mine

    51. daca primesc complimente de la vreun baiat ma rasucesc pe calcaie si am plecat. Daca primesc complimente de la o fata, multumesc, dar stiu ca a facut-o doar ca sa se puna bine cu mine. Fiecare isi are un interes.

    71. pozitia in ZeList nu e o modalitate de a arata cine e cel mai bun sau mai citit blogger. E doar o ierarhizare prin prisma schimbului de link-uri. De asta nici nu mi-am afisat pozitia pe pagina principala.

    73. nici eunu port bratari pe dreapta. Nu pentru ca m-ar deranja cand scriu ci pentru ca imi dau o senzatie urata, ma simt lesinata de parca m-ar trage in jos. E o tampenie dar chiar nu as putea purta bratari pe mana dreapta.

    76. barbatii nu au facut nicio intrunire la care sa decida ca li se scoala doar dupa cupa D, fund rotund sau par lung.

    82. si mie si, spre deosebire de alte fete, nu vreau sa par mai mare decat sunt ci ma bucur ca par mai mica. Astfel, la 40 de ani o sa arat ca la 30 :>:>

    99. te astept sa mai iei din cele de la mine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. "am avut 40 de absenţe tot liceul"
    Doar atatea? :D
    Nici eu nu sunt prea departe...
    Dar eu mai am un an :))

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am regasit si eu in multe dintre adevarurile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoleo 99 de adevaruri. Nu`mi vin in cap nici macar 10 acum :D
    Felicitari pentru ca le`ai gasit pe toate.
    Te imbratisez !

    RăspundețiȘtergere
  5. Off topic. Un schimb de banner, se poate?! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred că ne-am înţelege, în ciuda diferenţei de vârstă!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Terra : 1. am aflat deja :P ;Cică ar fi bună la inimă, şi am mai auyit că este antioxidant.
    7. sunt în anul 2, la UTCB, traducere şi interpretare...denumire lungă, în fine...dlsc, utcb pe scurt
    10. exact de asta nu le citeam, mă simţeam obligată
    43. eu am 163
    46. o daaaaaa
    76. bărbaţii nu or fi făcut, dar am câteva amice care mi-au explicat cum a dispărut feminitatea mea o dată cu lungimea părului; eu tot femeie mă simt, pe bune! :P
    82. mi se pare o tâmpenie chestia asta cu a părea mai mare, cred că nu te iţi permite să te bucuri de vârsta pe care o ai de fapt

    @AndreEA : te îmbăţişez şi eu

    @Boogie Bubble : Ţi-am adăugat bannerul, după cum probabil ai observat, dar nu de dragul schimbului. Am citit şi înainte ce scrii, şi îmi place. După poezii nu prea mă omor, dar "proza" este super, mă regăsesc în unele posturi. Nu trebuie să mă adaugi şi tu. Eu te-am pus în ideea că ar trebui să vadă şi cei care dau pe aici cam ce îţi poate mintea. Şi nu îşi vor pierde vremea aruncând o privire. Dimpotrivă!

    RăspundețiȘtergere
  8. acuma fac si eu leapsa ca sa o pun pe blog si... uau! ce ne asemanam!!!! :))

    RăspundețiȘtergere