duminică, 18 octombrie 2009

Leaaaaapşăăăă!!!

Terra drăguţă, ghici de unde am luat-o!

1. Principala mea trăsătură:
Par mai tânără. :D

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat:
Simţul umorului foooooarte bine dezvoltat (sau nervi tari, mă mai gândesc:P)

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie:
Hm....tactul cred

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei :
Sunt mai nebuni/nebune ca mine

5. Principalul meu defect:
Lenea!

6. Îndeletnicirea mea preferată:
Scrisul

7. Fericirea pe care o visez:
Bună asta cu fericirea....Poate o ciocolată amăruie la ora asta...Cred că fericirea oamenilor stă în lucruri mărunte. :D

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire:
Să mor încet?

9. Locul unde aş vrea să trăiesc:
Nu ştiu unde...Dar am idee cu cine!

10. Culoarea mea preferată:
Roşul

11. Floarea care-mi place :
Orhideea

12. Pasărea mea preferată:
Aia de pe creier se pune?

13. Eroii mei preferaţi din literatură:
Nu cred că am vreun preferat.

14. Eroinele mele preferate din literatură:
Milady de Winter şi Mina Harker

15. Eroii mei preferaţi din viaţa reală:
Hm...voluntari? Ăla eu, ala eu...

16. Ce urăsc cel mai mult:
Ipocrizia...brrr

17. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere:
Mă descurc aşa cum sunt, mulţam oricum...

18. Cum aş vrea să mor:
Cât mai repede! (Atenţie! a nu se înţelege curând!)

19. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:
Vorbim de greşelile mele sau ale altora?

20. Deviza mea
Adevăratul curaj înseamnă să lupţi cu tine însuţi!

Aştept lepşe că-mi place să fac. Aşa că, daţi-mi tot ce puteţi!

Un comentariu: