vineri, 27 iulie 2012

Sechele din facultate

Am studiat 3 ani de zile în Departamentul de Limbi Străine și Comunicare al UTCB-ului. Traducere și Interpretare. Interpretarea pe general, traducerea pe tehnic! Vă recomand cu căldură!
Ceea ce nu mi-am dat seama niciodată, este amprenta adâncă pe care au lăsat-o construcțiile asupra mea! Poți să fii mama filologului, dacă prinzi rădăcini măcar un an la universitatea aia, ieși mirosind a inginer!
Este imposibil să nu se lipească de tine noțiuni din domeniu. Să nu știi ce e un teodolit sau o miră! Sau să nu îți spună cineva că pe șantier, utilajele de construcții nu au denumiri tehnice pentru muncitori, ci sunt botezate în funcție de ce scrie pe ele!
Afli câte ceva din domeniu, înțelegi mai bine cum și ce fac materialele de construcții, de ce este mai bine să construiești într-un fel sau altul. Ajungi chiar să ai cu cine te consulta în caz că vei avea nevoie de un inginer! Înveți DE CE ai nevoie de un inginer, ce face el și nu poate un arhitect.
Eu una, un lucru știu! Dacă am să ajung atât de înstărită încât să îmi ridic casă, am să angajez un inginer, cu echipă, utilaje închiriate de pe  www.infoconstructii.com și tot tacâmul! Nu cu meseriași sau mai știu eu ce. :D Știuuu că e varianta neaoșă, dar după atâția ani printre ei, nu mă lasă inima să nu fac ceva cum trebuie! De la A la Z cu contracte bine puse la punct și tot tacâmul!
Mai ales că așa o să am pe cine trage la răspundere legal în caz de ceva! O să trebuiască bineînțeles răspundere mare de tot, să nu mi se facă viloiul cum se fac autostrăzi în România!
Dar știți ce? Am studiat la construcții, și am pile la viitori ingineri talentați, nu așa, la orișicine! Dacă vă purtați frumos, vă fac cunoștință cu ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu