joi, 26 iulie 2012

Alimente congelate și murături

Cum mama este plecată de ceva timp în Spania, eu și tati am învățat să punem singurei tot felul de murături. Știm să punem niște castraveți de-ți stă mintea în loc! La gogoșari mai e de lucru, că ies cam moi!
Și dovleceeei! Opăriți, la borcan! Și fasooliiiiică! Dar, cum nu prea le avem cu muratul gogoșarilor, mi-a venit mie, iubăreața de ardei copt, idea ardeilor copți congelați! Nu vă pot spune cât de tare iubesc ardeii copți! Și vinete am putea conserva prin metoda asta! Problema? Nu ne ține frigiderul! Are congelator mic rău de tot!
În primă fază, mama a propus să luăm o ladă frigorifică! Dar aia parcă prea e de magazin! Și ocupă ceva spațiu! Nu merge să ai și ladă și frigider! În apartament cu două camere, mori cu ele în brațe! Unde le pui?
Mie una, mi se pare mai convenabilă varianta unei combine frigorifice! Ducem frigiderul la un centru de ăla de reciclare și aia e! Problemă rezolvată! Combinuța ocupă fix locul frigiderului, și ai tot cam atâta spațiu pentru alimente și legume! Și vine, jos, mare, spațios, imeeeens, congelatorul! Aerisit și încăpător, gata de ardeii mei copți, cât mai mulți, și cât mai aromați, puși frumos în punguțe, și aliniați frumos în sertare. Asta, bineînțeles, dacă nu îi mănânc pe măsură ce îi coc! Și nu vă dați ochii peste cap, că sunt în stare să bag așa mult în mine!
Poate că o să mai băgăm la congelat și niște fasole opărită frumos, dar după aia nu mă prea omor! Sau vinete, de salată la iarnă. Experiența mea cu vinetele coapte mâncate iarna strâmbă din nas, dar, dacă ceilalți or să vrea, nu am de gând să mă opun.
Treaba e că trebuie să fac investigații serioase. Am venit cu idea unei combine frigorifice, trebuie să vin și cu variante în ce privește magazinul, marca și alte astea, ca să dovedesc, dacă mai e nevoie, că varianta mea e cea mai fericită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu