miercuri, 18 iulie 2012

Învăț să iubesc

Iubirea zace în mine, de foarte mult timp. Am fost îndrăgostită de zeci de ori, uneori alții au fost îndrăgostiți de mine. M-am atașat de câte cineva și mai des. Și am pus la suflet vorbe spuse de dragul de a scoate aerul din plămâni.
Mi-am izbit inima de sentimente aiurea, trăind cu impresia că sunt sinceră, și mințindu-mi sufletul că iubește! Dar nu iubeam!
Abia acum învăț să iubesc! Abia acum realizez că iubirea este un proces mult mai complex! Este ușor să iubești, dar nu este simplu! Nu! Nici pe departe! Iubirea este un sentiment ce te invadează treptat, un sentiment ce te încălzește, unul care necesită antrenament și deschidere pentru a fi primit cu bine de suflet. Atunci când iubești cu adevărat, sau atunci când te pregătești de asta, nu realizezi : „Acum iubesc!”. Pur și simplu se întâmplă, și, undeva pe drum, realizezi ce simți de fapt!
Continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu