sâmbătă, 28 iulie 2012

Amintiri din studenție

Tot zapând printre șmecheriile lui frate-meu cu pariuri, am dat de niște jocuri pe care le adoram eu demult, în tinerețe. Adică în urmă cu vreo doi ani, în facultate, când rămâneam singurică în camera de cămin câte două, trei zile.
Machiam zânuțe virtuale! :D Știuuuu! O să faceți mișto la greu! Dar pe mine chiar mă relaxa! Credeți sau nu, îmi amintesc de ele cu lacrimi în ochi. Puteți juca și voi dacă vreți! Eu am să vă las site-ul unde mai jucam eu, dar sunt și muuuulte altele! Acesta împlinește criteriile mele de jucat cum trebuie, în viziunea mea. Cum arată un dress-up/ make-up game bun pentru mine?
Poza ar trebui să ducă la joc. Asta e ce am copt io :D
Poi, în primul rând, trebuie să fie cu haine care se pun singure de îndată ce le-ai dat drag pe manechin. O să credeți că e un criteriu logic, dar trebuie să fiți atente. La multe jocuri, trebuie să pui haina sau culoarea pe model și să le aranjezi la milimetru. Devine enervant după vreo două jocuri! Aveți grijă ca hainele și nuanțele să se înlocuiască automat. Să nu trebuiască să le luați pe cele puse, să le duceți la looooc, pe urmă să vă duceți la pagina nouăăă, să luați de acolo ce vă doriți, să staați iaaaaaaar 3 ore la fixat!
Uitați-vă și la ce garderobă au duduile și cum vine pe ele. Știu câteva jocuri, la care hainele sau nuanțele, cum le iei așa arată! De parcă le-ai fi luat din revistă și le-ai fi lipit cu scoci pe monitor. Sau îi alegi un model de păr, care de altfel pare genial, îl pui pe frumoasa ta, și arată ca o ciumahaie! ( nu știu ce e aia, dar e de rău; așa mă numește mama când mă machiez foarte mult și prost)
Și fiți atente ca setările să nu o ia de la 0 în clipa în care constatați că ați greșit ceva, și încercați să dregeți beleaua. Treaba asta, mega enervantă, se întâmplă în general la zâne!
Altceva nu știu ce să vă mai zic! Mie îmi plăcea să aranjez păpușelele de la jocuri după chipul și asemănarea mea, și să le folosesc la avatar. Dacă mă citește careva de la „joace” aș avea o sugestie! Vorbiți cu bossu, să facă o opțiune prin care să se posteze creația finală pe facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu