miercuri, 25 iulie 2012

Rochia de seară

Îmi place la nebunie vara! Asta nu este un secret deloc! Vara sunt tot felul de ocazii să port rochii! Nu am mai fost de ani de zile la o nuntă, să pot purta o rochie de seară, dar mă bate gândul să îmi iau una! Poate pentru balul de sfârșit de la master! Sau poate o să mă duc la nuntă la prietena mea, în septembrie! Cine știe! Important este că vreau o rochie roșie, că neagră am deja, în garderobă! Mai contează scuza? La urma urmei, de când are o fată nevoie de un motiv serios să își cumpere haine? Este drept, sunt o fată atipică, tunsă scurt, și paralelă cu mersul pe toace, dar am momentele mele de glorie! Și atunci să vezi! Că am pretenții mari de tot! Nu îmi cumpăr ce apuc! Numai rochii simple, să le pot asorta la ce pantofi vreau. De fapt, acum că vă spun, îmi dau seama că rochiile sunt singurele articole de îmbrăcăminte la care stau câte 100 de ani să aleg. Am o formă mai ciudată a corpului, și este destul de greu să găsesc o rochie care să curgă pe mine pur și simplu, fără să îmi facă silueta tip rățușcă să pară de gravidă! Așadar, ceva strâns sub sâni iese din discuție. Probabil am să aleg ceva cu puțin corset, din acela rigid, cu balene de plastic sau ce o fi în el. Fără cupe imaginate de forma lui, pentru că am sâni flexibili și alunecă din așa ceva. Cum rochia cealaltă este lungă, cea nouă va fi scurtă, deasupra de genunchi. Partea care descrie fusta, este, în visele mele, gen tutu. Din straturi multe de voal transparent. Sper să nu am dificultăți în a găsi încălțări asortate. În general, și pantofii sunt simpli, musai negri, cu toc mediu, dar asta e altă poveste. Zilele astea am pus ochii pe niște sandale romane, culmea, pe la un magazin uitat de lume la...piața Romană. Faza e..cum găsesc eu treburile astea? Intru pe Google, scriu caracteristicile, și iau adresa magazinului, să mă duc să probez? De fapt, nu e o idee rea...

Un comentariu:

  1. Fiecare fata vrea sa arate foarte frumos pe mariage ei şi rochia de mireasa va schimba persolaity de mireasa. Dacă doriţi să cumpere rochii de mireasa, apoi vizitaţi site-ul nostru.

    http://www.rochiemireasa.info/

    RăspundețiȘtergere