joi, 26 iulie 2012

Începe xeroxiada!

Mă apuc și eu o dată în viață, să învăț din timp. La gramatici. Pentru admitere. Și cum nu am nici o gramatică decentă pe aici, și nici mare buget să îmi cumpăr una, am să apelez la o prietenă de aici de aproape, care are imprimantă. Nu de alta, dar nu mai sunt în Tei, să scot la imprimantă o carte întreagă, cu maxim 20 de lei.

Și nici nu am de gând să bat o grămadă de drum până acolo, pentru 10-20 de pagini. Dar de frânturile alea chiar am nevoie. Mă gândisem inițial să îmi iau imprimantă. Dar pe moment, din păcate, nu dispun de bugetul necesar. După care, m-am gândit să cad la învoială cu vecinul. Dar a picat și varianta asta. Ar fi trebuit să punem bani egal, iar eu aveam nevoie mai mult ca el. Nu ar fi fost corect.
Fata asta în schimb, este și ea ca mine. Viitoare masterandă, în criză de bani, nu își permite maldărele de cărți cerute ici colo, dar are imprimantă cu xerox și scanner. Am avea cam același volum de hârțogăraie de procesat. Așa că ne putem uni forțele de un cartuș de imprimantă. Vedem noi de unde. Varianta reîncărcării home made iese lejer din discuție, pentru că vrem să imprimăm calumea, nu să aruncăm banii ca să ne curgă un sfert din cerneală aiurea pe pagină. În rest, avem la dispoziție magazine specializate de vizitat când om avea timp amândouă, sau site-uri gârlă. Să tot cumperi cartușe nenică! Bani să fie! Că după ce ne stabilim bugetul o să ne simțim mult mai libere în alegeri. Oricum nu cred că o să fie extrem de greu să găsim un amărât de cartuș HP. O să fie greu să ținem pasul cu hârtia necesară după. Și mape, și markere, și bibliorafturi!
Dooooamne ce dor mi-a fost de articolele de birotică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu