marți, 8 mai 2012

Zdranganele

Cine ma cunoaste personal stie ca nu ma prea omor dupa bijuterii. Dar asta nu inseamna ca nu port deloc asa ceva. Asta inseamna ca pur si simplu prefer sa am gria ce port.
Nu ma prea intereseaza ce este la moda, ce culori au mai aparut ca ciupercutele dupa ploaie, sau ce bijuterii extra sau cum se mai numesc cele mari sunt mai nou pe val.
Mie imi plac chestiile micute, fine, preferabil din argint, care sa nu sara in ochi. Sunt mai de bun gust in ceea ce ma priveste. Nu trebuie asortate, si asta ma scuteste de multa munca! La cum le am eu cu asortatul, in sensul ca oricum port 3 culori in 7 nuante fiecare la haine, daca imi mai dai si bijuterii colorate, gata varza! Asa ca e mai sigur, pentru sanatatea mea si a celor din jur sa port zdranganele discrete! Ca sa nu mai vorbesc de cata poluare vizuala salvez planeta!
In plus, la cat de des imi cumpar eu asa ceva, consider ca este mai intelept sa dau ceva mai multi banuti pe accesorii simple, usor de asortat, decat pe cine stie haia pe care o sa o port, probabil, la nunta cuiva.
Voua ce fel de bijuterii va plac?

Un comentariu: