joi, 31 mai 2012

Întrebare


Acum, locul meu este pe faţa ta. Stau aici, şi te apăr de tot, de toţi şi de toate. Sunt masca perfectă, sunt minciuna care îţi face viaţa mai uşoară. Eşti mereu pe gânduri, dar nu-ţi place să şi arăţi asta. Îţi place să îi înveseleşti pe ceilalţi. Şi te foloseşti de mine să o faci. Viaţa e oricum de rahat, toţi avem oricum necazuri. De ce să amărâm şi zilele altora, nu-i aşa? De ce să le transmitem infecţiile care ne acaparează existenţa, când ei, ceilalţi, poate sunt pe moarte din cauza bolii? De ce să nu le uşurăm amarul, dacă putem? Ridici uşor colţurile gurii, şi celălalt simte nevoia să răspundă! E aşa uşor.....
Dar ştii ce? Încep să mă satur. E greu să fii mereu cel vesel. Să ascunzi ce simţi de dragul altora. Eu nu contez? Nu te gândeşti că am obosit? E obositor să stau mereu aici şi să joc teatru. Ştiu că poate asta simţi, dar....atunci când vei suferi cu adevărat nimeni nu te va crede.
Şi apoi, demonii tăi mă trag în jos...îmi spun că locul meu nu e aici, că ar trebui să plec...
Tu ce crezi că ar trebui să fac? Să plec? Să rămân?
Cu prietenie, veşnic lângă tine,
                                    Zâmbetul

2 comentarii:

  1. Clar, ar trebuii sa ramana vesnic, dar numai ca la unii dintre noi deja nu prea mai vine, nu mai are cum, sau poate nu`l mai lasam noi, sau nu mai vrem sa zambim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Let's smile baby ... descarca-te cand simti nevoia, si fii sincera cu tine .. cheia succesului e sa fii tu insati tot timpul ... lasa-i pe ceilalti .. tu contezi !!!
    Acestea fiind spune: sa dam startul campaniei de Zambete :D cu toti dintii :)) pup

    RăspundețiȘtergere