luni, 7 mai 2012

Blogging: Evolution

De ceva timp, m-am apucat de un bloggerit mai serios, pe un alt blog. Dar nu sunt multumia nici de ce e acolo! Asa ca ma gandesc foarte serios la un domeniu. De preferinta .ro. Nu de alta, dar temele gratuite sunt destul de plictisitoare!
Si, la urma urmei, merita sa investesti intr-o pasiune! Asa ca, dupa ce imi trag domeniu, am sa investesc in web design. Sunt satula sa ma chinui singurica sa fac bannere, sa modific toata ziua la template, sa ma fatai de nebuna in widgets. Culorile disponibile la extra optiuni nu ma multumesc! Sunt ba prea pale, ba prea intense, si gasesc ceea ce imi place la template-uri care nu imi sunt pe plac.
Asa ca un serviciu de web design ar cam fi ce trebuie. La urma urmei, dau banii doar o data, nu?
Adica, visul meu este sa scriu. Bloggingul ma ajuta sa il indeplinesc! De ce sa nu multumesc pasiunii mele ca ma face fericita, nu? La urma urmei, daca pe site-ul gasit am si ceva modele, imi e mai usor sa imi dau seama ce se poate face pentru mine! Poate ceva soft, cu cateva ceasuri vintage...
Cred ca ar trebui sa trimit un mail, sa vad cam cat costa toata treaba. Ca tot se poate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu