luni, 7 mai 2012

Goblene

După cum știți de la o vreme am tot felul de hobby-uri, care mai de care mai casnice. Am început cu croșetatu, de tricotat știu deja, iată de la o vreme mă gândeam să încep și de goblene.
Și de unde altundeva să încep, dacă nu de pe internet, nu?
Așa că am căutat eu ce am căutat, și am dat de un site specializat în așa ceva. Am găsit atât de multe produse pe acolo, încât nici măcar nu știu cu ce să încep!
Cred că aș avea nevoie în primul rând de pânză, fire și ace. Ba nu! Întâi trebuie să mă hotărăsc ce model să fac,nu? Este destul de ciudat să alegi, dacă nu știi terminologia. Sau poate este la mintea cocoșului, și sunt eu bleagă! Ideea este că modelele cusute sunt practic goblene (goblenuri?) de-a gata. Cele imprimate fara fire sunt, dupa priceperea mea, desenele alea pe panza pe care dai pur si simplu cu acul, avand grija sa respecti conturul. Un fel de carti de colorat pe panza! Cred ca unul de asta mi-ar trebui! Mai sunt bineinteles si cele cu diagrame, dar cum sun eu aeriana nu o sa ma vedeti prea curand, și preconfectionatele, adica au deja forma de geanta, fata de masa si ce mai vreti, trebuie numai desenate, după diagrama.
Cred că o sa le las pe aste pe mana expertilor pana la urma. Pentru gospodine pricepute, nu incepatoarea de mine! Eu o sa imi iau un kit si o sa ma pun pe treaba!
Tineti-mi pumnii!

Un comentariu: