vineri, 11 mai 2012

Vara si turismul

Ete ca a venit si vara...Si e cald de mori. Si, in timp ce eu duc dorul megacaldurii din camin, toata lumea se gandeste la circuite turistice.
Pleaca lumea de nebuna in Italia, Spania, Franta, Anglia, Bulgaria. Care la munte, care la mare. Pleaca toti buluc. Nu mai raman. La urma urmei, de ce sa si stai? Cat o fi Romanica noastra de frumoasa, e cam locuita. Si asta ne face soselele sa fie cam varza, cladirile istorice cam vai mama lor.
De ce sa nu pleci la altii. Ai de unde alege. Sunt atat de multe circuite turistice, la preturi atat de mici, ca e si pacat sa ramai.
Decat sa stai si sa se strambe careva la tine pe la Marea cea Neagra, sau sa suporti gunoaiele care vin valuri, te duci la altii. E mai curat, mai sanatos. Portofelul sta mai comod dincolo...
Stai zile multe, vezi si doua trei tari in loc de una singura. Te cazezi modest, dar comfortabil. Mai cunosti lume, mai admiri culturi. Ce sa nu iti placa?
Acuma, stau sa ma gandesc daca sa plec si eu. Sa imi caut circuite care implica Spania. Dau o fuga pe la mami, vad si eu Santiago de Compostela...Mai greu sa strang banutii, dar ma gandesc ca ar merita. Mai ales ca eu fac excursii la cativa ani...Macar sa merite fiecare leut, nu?
Pardon...eurocent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu