joi, 2 iunie 2011

Shame!

Iertare...Sună bine în teorie, nu?
Este medicamentul care place cel mai mult sufletului meu. Că sufletul meu e tâmpit, e partea a doua!
Adică...hai să fim serioşi! Câţi dintre noi pot spune că nu au greşit niciodată? Vorba câtecului: sunt 3 versiuni. A mea, a ta, şi adevărul! Nu sunt două! Nu există vinovatul şi victima!
Însă faza asta cu iertarea are două tăişuri: unii oameni o aşteaptă cum aştept eu ploaia pe toropeala asta. Altora nu le pasă. L-a iertat fraieru', să-i fie de bine! Pentru că un om care apreciază iertarea este la fel ca un prieten adevărat: nimic mai rar pe lumea asta! Yeti este câtă frunză şi iarbă pe lângă un om adevărat, care apreciază iertarea şi prietenia!

Cât despre domnii cântăcioşi din cele ce urmează, tot respectul! Nu ştiu eu toată povestea, nici îmi pasă ce fac ei dincolo de faptul că-s cântăreţi. Dar şi-au călcat pe inimă, şi au recunoscut în văzul lumii ca au fost fraieri şi au călcat pe bec!
Unde mai pui că a ieşit şi un cântecel de zile mari!
Şi nu, clipul nu mi se pare gay! Wtf oameni buni? Fetele se ţin de mână pe stradă, dar un bărbat care pune mâna pe umărul altuia e homo? Get over yourself!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu