sâmbătă, 4 iunie 2011

Bitch!

Cândva, mi-ai făcut foarte mult rău...Bine..nu chiar cândva...Nu a trecut nici mult, nici puţin. Rana totuşi, e încă proaspătă! Doare ca dracu! Mă dor toate prietenele la care am renunţat din cauza ta! Mă doare fiecare om la care nu pot ajunge pentru că vii tu şi te bagi între noi! Mă doare fiecare suflet pe care îl joci pe degete, pe care îl bârfeşti pe la spate, aşa cum o faci, desigur şi cu mine. Mă doare fiecare orgoliu pe care l-ai rănit, fiinţele dragi care mă cred o viperă din cauza ta! Mă doare fiecare soldaţel ce lupta pentru o cauză ce o aveam în comun, iar tu mi l-ai scos din luptă, făcându-l să creadă că luptă în zadar! Că unii au renunţat din laşitate, e partea a doua!
De aia te ţin aproape. Ca să pot şi eu să te bârfesc duşmanilor, ca într-o bună zi, prietenii să te urască. Să inspiri scârbă prin toţi porii, oricât de bine ai arăta! Şi pentru asta îşi sunt recunoscătoare! Pentru că am învăţat cât e de bine să fii o javră! Câtă satisfacţie ai când omul care ţi-a fost de ajutor se zvârcoleşte la picioarele tale, chinuit de dureri.
Şi sunt o javră cu tine, pentru că îmi aştept răzbunarea. Care o să vină uşor, ca un şarpe veninos. Nici nu o să ştii cine te-a dărâmat! Nu mai contează că o să îmi adâncesc rana. Oricum doare!
Şi mă port aşa cu un singur om: cu tine. Pentru că vreau ca bucuria de a te vedea a pământ să îmi înăbuşe agonia.
Tu, în schimb, ce scuză ai?

6 comentarii:

  1. Uhm ... dur, dar cateodata e mai bine sa fi asa. Capul sus draga mea >:D<

    P.S. Razbunarea e dulce .. dar te face sa te doara si sufletul din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă nu îmi vărs amarul aici, unde? Îmi descarc suferinţele pe calea cuvintelor...
    Îţi dai seama că acum sunt vreo două suflete care se întreabă: "Oi fi eu?" Îmi dă o satisfacţie diabolică treaba asta...
    Mulţumesc pentru că îmi esti alături!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca mie imi place mult postarea asta. Nu stiu daca ai vazut dar am avut si eu de curand o postare de genul asta. Pur si simplu am dat afara tot. Si m-am simtit bine, nu stiu de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi eu mă simt....muuuult mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine treci peste, nu are rost sa-ti ocupi timpul facand rau, cand poti sa mergi mai departe si sa ignori, sa nu dai satisfactie ca ti-a facut rau :) Doar tine capul sus si zambeste, da-i in pana ta pe ceilalti :)

    PS: Imi place postarea enorm, dar nu pot sa te indrum sa faci rau, faci cum simti! Te pup :) Daca tie iti e bine stiind ca faci rau, atunci ... :D Desi nu cred ca esti o fata rea :)

    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îţi dai seama că nu o să fac nimic...dar trebuia să mârâi la lună cumva...să mă descarc!

    RăspundețiȘtergere