luni, 31 mai 2010

Ploicicăăăă!!!

Soare arzător...de asta avem parte zilele astea!
Ieri însă....
Ieri am plecat, cu Gărgărițe și roacări după mine, prin mall. Bineînțeles, machiate temeinic înainte și date bine cu rimel, că deh, la cât de des ne machiem, se presupune că merită efortul!
Pe drum, am văzul un afiș care ne-a dat geniala idee de a merge în Tineretului. Acolo, clovni cu baloane, iluzionism, coadă la pictat pe față. Ce??? Eu nu-s copil? Eu de ce să nu am voie? Dar uite că nu am apucat! Ne-a prins ploaia chiar acolo!
Ploaie caldă, liniștită, de vară.
Bucureștiul nu mi-a părut nicicând mai prietenos ca ieri, în acea ploaie! Toată lumea intrase prin blocuri. Doar câtiva studenți se întorceau din parc, liniștiți, fără grabă! Studenți printre care ne număram și noi, fleșcăiți bine, cu o floare din baloane. Și, dacă tot ne-am udat, ne-am gândit să luăm la rând toate bălțile, că o dată pe an vine vara, și cine știe când mai avem ocazia să ne prostim așa.
Și am ajuns și la cămin...și am făcut clătiti....și am mâncat și înghețată...și nici nu am răciiit...
Și azi iar e soare și nu o să pot face nimic de cald...
Are careva vreo idee răcoritoare?

6 comentarii:

  1. Îmi place extraordinar cum scrii, dar mă enervezi că te numeşti Luciana. De ce a fost necesar să te cheme aşa?!:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, sincer, îmi place mai mult decât Andreia, celălat nume al meu...Mă bucur că îți place ceea ce scriu! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti frumoasa, Luciana! Prin pasii pe care ii lasi in ploaie, prin degetelele pe care le lasi in clatite...prin tine... pur si simplu!
    Mergi....pentru a exista frumos!

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost o zii superba in care ne-am distrat de minune!mai ales ca Garga a facut si reclama(numai noi stim la ce:D:)))!Oricum imi place ce scrii si tine-o tot asa!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))) anonimul de mai sus e geeeeeorge? :))) :O O

    RăspundețiȘtergere