marți, 15 iunie 2010

Mi-e cald!

Uite că a venit și vara....Și cu ea sesiunea....
Și nu mai trebuie să port N- șpe straturi de haine sau să mă duc la cursuri în Pache. În schimb, s-a făcut o călduuuurăăăăăă! Și stai nene studentule și încearcă să înveți, în timp ce creierul stă să ia foc, fără aer condiționat sau ventilator....doar cu apă, că de mâncare nu îți mai arde...
Nu știu la voi cum e, dar mie îmi e tare greu! Și sunt condamnată să rămân pe aici cel puțin până pe 5, când am ultimul examen!
Și mi-e dor...de zilele în care stăteam acasă degeaba, de orele la care mă zgâiam la Supernatural. Mi-e dor de nopțile pe care nu le dormeam și de diminețile de după, în care alergam la marginea orașului!
Vreau să merg iar la râu, să ne plimbăm de mânuță prin apă, și să încerce să mă învețe să înot. Vreau să mai pot să stau să mă holbez la pereți cu mintea complet goală, sau să merg la țară să aduc apă....
Vreau să se termine sesiunea și să dureze la nesfârșit în același timp! Vreau să se termine chinul, dar o să îmi fie dor de fete...
Vreau să nu mai simt cum se topește inima în mine...
Voi cum faceți față căldurii?

5 comentarii:

  1. caldura? care caldura? :-"
    la mine ploua cu galeata de o ora si ceva =))

    RăspundețiȘtergere
  2. si la mine a tot plouat (constanta) insa acum s a mai pototlit; e o vreme.. :( zici ca sta sa vina toamna brrrrrrr ....in rest, plaja .....mareeeeeeee......si lenevit ...tot fara a/c sunt si eu insa caut acum un home care sa aibe aer ca morrrrrrr!!!
    te pup si ma bucur ca ne recitim .... te am mai citit insa mi a fo lene sa dau comment :D ma revansez de acum incolo :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am și eu un post aproape la fel.:)) Studenția ne omoară pe toți, dar abia aștept vacanța de după! Succes în sesiune!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Neaţa, gata te-am adăugat şi eu :), toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere