joi, 13 mai 2010

Visul...

Te văd....ai ochii închiși...
Te văd singură...văd cum anii trec...

Îm jurul tău apar cărți...rafturi muuulte, prăfuite...Miroase a hârtie veche, a mister, a coperți de piele și povești cu animăluțe vorbitoare și prinți curajoși. Un înger de cerneală îți mângâie ușor creștetul, în timp ce crocodilul ticăitor stă de pază la ușă. Prin aer zboară încetinel praful, transformându-se pe măsură ce urcă în zâne jucăușe, ce se ciondănesc în șoaptă, ca nu cumva să te trezească.

Și iar dooormi...În fața ta stă un laptop, singurul lucru care necesită priză prin cameră. Un telefon mai vechi ca tine e undeva sub hârtii, pe un scaun uitat dincolo de rafturi. Numai tu știi unde ai fost azi, înainte să te pui pe tradus, și să adormi. Poate ai interpretat, sau poate te-ai întors de la bibliotecă. Sau poate ai fost în excursie, și ai cunoscut autorul tău preferat....
Îți admir în tăcere somnul...îmi place să te văd dormind, să am grijă de tine...
Dormi liniștită, vin și eu, să nu te simți singură!
                                                                                  Cu drag, mereu lângă tine,
                                                                                                           Visul

3 comentarii:

  1. Foarte frumos ce ai scris. Mi`a placut foarte tare. Ti`am citit postarea asta de vreo 3 ori azi :D cred ca o sa mai citesc de vreo 2-3 ori si maine :))

    Te imbratisez si te pup dulce :*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Fata, treci pe la mine fata. Esti la leapsa fata.

    RăspundețiȘtergere