marți, 15 septembrie 2009

Pa Corli!

           15 septembrie....2004

           In fata salii 22, o domnisoara timida, scunda, astepta. Un par lung, perfect drept, ascundea tenul usor bronzat, ochii pierduti, care nu vedeau ce se intampla in jur, nasul si buzele tremurande, urechile imune la vocile emotionate de pe coridor.

           -Hei! Ce faci acolo singura? Vino incoace! 

          Fata ridica usor ochii...si se intalni cu doua margele vii, albastre, jucause, cu o posesoare chiar mai scunda decat ea.

          -Vino incoace! Eu sunt Dana!

          -Aaaa...Salut! Eu sunt Andreia!

          Cam 2 ore mai tarziu eram in banca cu "Parvuleasca". Mai era un loc langa noi.

          -Ce faci ba cu moaca aia trista? Hai razi! Asa! Vezi ce bine iti sta? (Asta era Bucica, s-a asezat in fata, langa mine a stat tovarasu Botgros)

          5 minute dupa asta, apare Grigut (de ce nu eram bucuroasa sa-l vad? aaaa...facea misto de mine in generala)

          -Ce  faci Corli? Lasam "supareala" da? Hai sanatate! Sa cresti mare!

         Am aflat in urmatorii 4 ani ca poate fi baiat super, fara prea mult efort. Tot in urmatorii ani am stat in banca cu Bery, si am inceput sa dansez un fel de disco dupa ora a treiasi in pauzele de dupa sa inveselesc colegii, si m-am atasat de diriga. Ne intelegea, si reusea sa ne rezolve boacanele calm. Cei care cunosc gasca vesela a clasei noastre stiu cat de greu este sa te pastrezi calma fara sa spargi ceva sa mai eliberezi nervii.

         Anul trecut as fi jurat ca o sa imi fie dor de liceu. De sentimentul ca am evoluat, si lumea ma vrea in preajma. Dar nu-mi este. Timpul a trecut, nu-l pot da inapoi, si o sa treaca inca mai repede, asa ca nu-mi permit sa-l irosesc pe regrete. Corly a plecat, nu mai este...sau ma rog...a ramas in liceu. Cred ca acum sunt Luciana, cred ca asa se defineste etapa asta. Facultatea ma refer...Care este si ea distractiva cand stai in camera cu un Einsteinelf "roacar" (s-a tuns singura, asa ca partidu` isi vede de treaba) , o Sylvie care se imparte intre 2 facultati, si un Pitic curios uneori sa vada ce ai sub haine(ma jur c-o sa-i duc dorul).

        Voi ce simtiti cand va ganditi la liceu?


VH2 - Trece vremea
Asculta mai multe audio Muzica

        

2 comentarii:

  1. Eu inca... mai traiesc ultimul an de liceu.
    Si..am emotii cand ma gandesc ca in prima ora din an am dat lucrare la info. Si am emotii in general cu privire la examenele de anul asta...
    Dar... poate ca totul va fi bine...
    Apropo... Te numeste ca si prietenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te bucuri de el la maxim! Si sa te bucuri si de examene! O sa fie super sa iti amintesti ce emotii aveai inainte de ele. Eu inainte de mate, am sunat-o pe mama sa ma tina de vorba(ca doar mama iti da dreptul sa fii mereu copil) Bafta! Si astept sa ne mai citim!

    RăspundețiȘtergere