joi, 17 septembrie 2009

Pay it forward

Mă uitam aseară (mă rog...azi noapte) la ce-a mai scris Cabral şi am găsit o recenzie pentru "Pay it forward". Mi-a plăcut mult de tot... Te face să simţi că nu speri degeaba la o lume mai bună...Te învaţă că nu trebuie să fii mare ca să fii important. Oamenii mici pot face lucruri mari... Uneori fără să ştie cât de mari. Filmul este inpirat de o carte, scrisă de Catherine Ryan Hyde.
Un puşti de 11 ani, Trevor McKinney (Haley Joel Osment) încearcă să schimbe lumea, ajutând 3 oameni. Cere in schimb ca fiecare dintre aceştia să ajute alţi 3, şi tot aşa. Ideea îi vine de la simpla tema dată de profesorul său, Eugene Simonet (Kevin Spacey). Dacă reuşeşte sau nu, vă las pe voi să descoperiţi. Eu o să caut cartea între timp.
Vă pup şi aştept păreri.


2 comentarii:

  1. Am vazut filmul, este superb, de fapt ador ideea si chiar cred in ea..Ce ar fi sa incercam sa o punem in aplicare, fiecare in coltisorul lui? for a pink world:)

    RăspundețiȘtergere