miercuri, 22 septembrie 2010

Invenţia care îmi va schimba viaţa

Dimensiuni reduse, uşor de manevrat!
NU este nevoie de baterii!!!
Are un butonaş verde, de la care, bineînţeles, se aprinde!
Îl lipiţi de tâmpla dreaptă, apăsaţi butonaşul şi aşteptaţi să îşi facă efectul. Va elimina orice urmă de regrete, frustrări, remuşcări. Amintirile dureroase vor fi înlocuite de un uşor instinct de autoconservare, ce se va activa de câte ori sunteţi pe punctul de a repeta greşeala! Fără lacrimi, fără suferinţă!
De îndată ce senzaţia cu pricina dispare, apăsaţi butonaşul negru, pentru a opri aparatul!

Abia aştept să se inventeze şmecheria asta!

4 comentarii:

  1. Am vaga impresie ca nu esti singura care abia asteapta sa se inventeze :))

    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu as vrea butonul memoriei selective...m-am nascut incapabila sa uit si sa iert,asa ca viata asta nu va probabil decat un sir nesfarsit de amintiri ce dor...nu am prezent nici viitor,toate sunt urmarea si condamnarea lui "a fost..."

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca exista cate o jucarie din asta pentru fiecare dintre noi, doar ca nu are butonase si nu il pui la ureche, dar atunci cand simti nevoie poti sa il iei in brate si "Va elimina orice urmă de regrete, frustrări, remuşcări. Amintirile dureroase vor fi înlocuite de un uşor instinct de autoconservare, ce se va activa de câte ori sunteţi pe punctul de a repeta greşeala! Fără lacrimi, fără suferinţă!"

    RăspundețiȘtergere