vineri, 3 septembrie 2010

Te URĂĂĂĂĂĂĂSC!!!!!!

Şi am şi motive :

TE URĂSC pentru că mă faci să sufăr, şi apoi îţi ceri senin iertare
TE URĂSC pentru că atunci când nu îţi ceri iertare, ştii cum să faci să îţi uit greşeala
TE URĂSC pentru că pe tine te pot ierta, iar pe alţii nu
TE URĂSC pentru că de câte ori încerc să te scot din lumea mea, revii, de fiecare dată cu tot mai mult farmec
TE URĂSC pentru că nici măcar nu faci asta intenţionat
TE URĂSC pentru că ai calităţile pe care mi-aş dori să le am şi eu
TE URĂSC pentru că TU îmi înţelegi copilăriile
TE URĂSC pentru că TU nu râzi de slăbiciunile mele
TE URĂSC pentru că nu am puterea să te ignor

TE URĂSC pentru că pe tine te-aş putea iubi....şi mi-e frică...

10 comentarii:

  1. Nu cred că îl urăşti... Eşti invidioasă şi puţin geloasă! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Din moment ce nu am putut avea exclusivitate, comentez si te intreb cui adresezi postarea:
    1.unei persoane anume (desi ma cam indoiesc, dar cine stie)
    2.unei stari de moment care te bantuie (ceea ce tind sa cred)
    3.nimanui, ai lasat pur si simplu cuvintele sa iasa?

    Am ghicit?

    Lost Wolf

    RăspundețiȘtergere
  3. Postarea e superba! Si eu cred ca unei stari de fapt i se adreseaza asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te urăsc! Te iubesc! Te vreau! Nu te vreau! Pleacă! Vino! [...]


    Treci prin toate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca in momentul asta nu stii ce simti, si nu te adresezi unei peroane anume cand zici asta, pu si simplu ai o stare de spirit mai ciudata ...

    RăspundețiȘtergere
  6. ce mult ma regasesc in cuvintele tale..asemeni tie simt si eu..

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-am afisat bannerul la mine pe blog:D Treci pe la mine sa-l iei si pe al meu

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihiii...Până acum, Ade pare să fi prins cel mai bine ideea...Este într-adevăr o etapă prin care trec...Dar încă nu pot spune ce o provoacă...Este, deci, dragă Lup, un aproape 3...pur şi simplu au curs cuvintele, dar e greu de spus ce a declanşat "fenomenul"...

    RăspundețiȘtergere
  9. Te iubesc pentru frumusetea acestui articol:) Nu vreua sa stiu cui si cu ce scop a fost creat...are deja totul:)

    RăspundețiȘtergere
  10. "TE URĂSC pentru că pe tine te-aş putea iubi....şi mi-e frică... " foarte frumos vers, absolut super, imi place enorm! nota 10!

    RăspundețiȘtergere