luni, 13 septembrie 2010

Un an!!!!




A trecut un anişor de când sunt printre fluturi...Şi parcă a fost ieri! Cred că blogul ăsta este unul din cele mai frumoase lucruri pe care le-am făcut vreodată! Îmi place să scriu de prin clasa a doua, de cand am făcut prima mea compunere (copilul şi pomul...era despre un copilaş care a luat seminţele unui copac, după ce a vorbit cu acesta, şi le-a plantat în curte; cel mic şi noul pomişor deveneau mai târziu prieteni). Nu cred că există ceva care să îmi placă mai mult! Îmi plac ce-i drept şi limbile străine. Dar nu-mi pot minţi inima. Şi nici pe voi, acum că mi-am deschis sufletul în faţa voastră. Scrisul este prima şi marea mea pasiune. Este probabil unul din puţinele lucruri pe care le-am făcut mereu cu foarte mare plăcere, cu foarte mare chef cu foarte mare pasiune. Oricât aş încerca, nu-mi amintesc să fi scris vreodată în scârbă, sau de dragul de a înşira cuvinte.
Îmi vine mereu câte o idee, de obicei în autobuz sau în tren, idee pe care din păcate uneori o uit. Aşa că am un obicei mai nou : mâzgălesc repede un cuvinţel cheie, pe unde apuc, până am acces la un calculator, să îl transpun cum trebuie. Acum înţeleg de ce Coelho scrie la calculator, căci, zice el, nu poate niciodată să scrie la fel de repede cum gândeşte. Acum ştiu cum vine asta!
Mâ bucur nespus că am găsit blogul ca "foaie de hârtie"...parcă v-am mai povestit cum!
Îmi daţi un sentiment nemaipomenit atunci când lăsaţi câte o părere, chiar dacă nu sunt de acord cu ea! Este de vis să vezi cum oamenii reacţionează la ceea ce spui! Tocmai de aste mă străduiesc să vă las comentarii cât de des : ştiu că avem cu toţii nevoia de sentimentul că cineva ne ascultă....dacă nu aveam nevoie de el, exteriorizarea noastră nu se mai numea blog...se numea document word...
Dacă vreţi să vedeţi şi lucrurile frumoase pe care le citesc, aruncaţi un ochi în blogroll, sau printre bannere. Sunt bloguri care mie chiar îmi plac. Nu le-aş fi pus acolo dacă nu aş fi crezut că merită atenţie!

Vă mulţumesc muuuult de tot că daţi pe aici! Sper că vă place ceea ce vedeţi!

6 comentarii:

  1. Multi ani traiascaaa! :*:*
    Mie, una, imi place foarte mult sa stau aici, sa vad cum mi se-aseaza multi fluturi pe umar, prin par, dar mai ales cum imi patrund in minte :)
    Am cotrobait pe multe bloguri in Romania asta, dar la prima vedere a blogului-fluturas am avut asa un sentiment care-mi spunea ca o sa mai trec pe-aici o data, si-nc-o data, si-nc-o data :)
    Si asa a fost! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ma regasesc f mult prin ceea ce scrii... in primul rand... si mie imi vin ideile prin autobuz sau maxi-taxi...iar eu imi notez i8n telefon cuvintele cheie...iar apoi, oricat de mult mi-ar plcea mie blogul, tot mai bine ma simt cand scriu cu stiloul pe o foaie de hartie, pentru ca sunt de acord cu coelho...nu poti scrie la computer la fel de repede cum gandesti:)
    imi place ceea ce scrii si sper ca blogul tau sa aibe multi multi ani si de acum inainte:P

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa-ti traiasca blogul! :*

    Fac si eu un an in octombrie:D

    RăspundețiȘtergere
  4. multi, spre inainte cu forta si mai cu toate panzele sus :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Sunt noua pe aici pe la tine insa imi place mult ceea ce vad, felicitari! Si eu iubesc fluturii, blogul meu se numeste "Pe aripi de fluture". Nu am reusit sa citesc tot blogul dar pana acum imi place mult cum si ce scrii. Referitor la postare, sincer eu prefer sa scriu pe hartie, tin jurnale de 10 ani. Insa dezavantajul e lipsa de chef, calculatorul e mult mai practic si rapid. Te astept si pe la mine daca vrei si iti place :)

    RăspundețiȘtergere