sâmbătă, 2 octombrie 2010

Iar de 7 ani

De vreo 3 zile nu mai am stare. Mă simt rău de tot. Sănătatea mea se duce de râpă. Şi, de parcă nu ar fi de ajuns, viaţa rânjeşte şmecher la mine.
Nu vreau decât să se termine totul...
Vreau să am 7 ani şi să adorm la soare, să mă urc în copac şi să plâng până vine bunica să mă dea jos, să mănanc ciocolată pe ascuns şi să alerg găinile!
Vreau să alerg pe câmpii. Vreau ca verişorii mei să mă pună iar să beau apă cu sare, minţind că e vreo poţiune magică....Vreau să fac iar căţeilor băi de noroi şi să mă chinui să iau ciocolata din vârful bradului până se mânjeşte peretele....
Vreau să mai bag nuci sub picioarele patului, aşteptând şocul celui ce se aşează la ideea că a stricat mobila....
Vreau să mă tăvălesc prin iarbă până mi se înverzesc pantalonii, să mă împiedic pe drum şi să mă întorc acasă plină de julituri...
Dar nu pot...
Mă cheamă realitatea....

2 comentarii:

  1. Uoff:(( Dar ce s-a intamplat? Insanatosire grabnica draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce vrei tu sa ma faci sa`mi aduc aminte de toate datoriile ?:)) Pfoaaa, draga mea Lucianna, incearca sa faci haz de necaz, si adu`ti aminte, ca totul trece, mai devreme sau mai tarziu.

    Iti doresc din tot sufletul sa te faci bine, sa`ti revii din toate punctele de vedere !
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere