duminică, 10 octombrie 2010

Charlie and the chocolate factory

Din vremea în care credeam că oamenii pot fi întinși la presă, că un cap sec este gol pe dinăuntru și că putem deveni elastici de la guma de mestecat sau că un copil poate pleca pur și simplu de acasă și călători prin lume fără nici un sfanț, vă prezint Charlie și fabrica de ciocolată.
Charlie (Freddie Highmore) este un puști care, din cauza sărăciei, primea ciocolată doar o dată pe an. Când Willy Wonka(Johnny Depp) pune în ciocolățelele sale invitații în misterioasa lume a dulciurilor, stârnește o adevărată isterie printre copii. Cum ajunge Charlie să posede o astfel de invitație, o să vedeți singuri.
Vă recomand filmul dacă vă place Johnny Depp. Pe mine cu acest rol m-a convins cât de mult poate ca actor.Îl mai văzusem în Pirații din Caraibe și A noua poartă. Însă Willy Wonka e deosebit. Dă filmului un iz de inocență, de puritate, de sminteală chiar, și te face să îți dorești să fii destul de mic încât să crezi tot ce apare în lumea ciocolatei ce curge în cascadă, pentru a rămâne cea mai fină din lume.

4 comentarii:

  1. johnny deep este actorul meu preferat! Mor dupa el... Am vazut orice film cu el, vechi nou, actor principal sau secundar, nu conteaza! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt mare fană, dar chiar îmi place cum joacă, și cât este de maleabil. Nu știi niciodată ce va mai juca. Poate convinge prin ORICE. Cred că este unul din cei mai buni actori din lume.

    RăspundețiȘtergere
  3. E tare tipul, am văzut de ceva vreme filmul şi mi-a plăcut la nebunie.Charlie and the chochocalte factory rulz!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot spune ca am ramas blocata la acest film al lui...Chiar ca e un actor bun....Poate mult

    RăspundețiȘtergere