joi, 28 iulie 2011

Top 11 filme la care tânjesc

De mult mă bate gândul unei liste de filme pe care vreau să le vizionez...O să vă dau lista aşa cum era înainte să văd câteva filme, şi dacă vă face ceva cu ochiul, mă anunţaţi şi fac eventual un review.

1. The King's speech - Nu ratez nimic cu Mr Firth!
2. The Zookeeper  - nenea din rolul principal este rotofeiul din Grown Ups şi Hitch! Umor suav, uşor supraponderal şi drăgălaş.
3. Hachiko - A dog's story---am pe DVD, iar afurisitul de Warsey, PCu meu, nu ceteşte---
4. Sleepy Hollow - Aaaaaaaamin! One word: Depp! :X
5. First snow - Nu ştiu de ce asta...:(
6. I am Legend- Will Smith mania!
7. Reign over me- mă apucasem să îl văd, când am citit despre el la Ade, după care a monopolizat fraimiu PCu, şi am lăsat pe altă dată!
8. Indiana Jones and the Temple of Doom - Dacă nu l-aş fi văăăăzuuuut....absolut din îmtâmplaaaare....nu mă molipseam de febra Harrison Ford!
9. Indiana Jones and the Kingdom of the Cristal Skull - Shia LaBoeuf şi Kate Blanchett, cum îi vedeţi mai rar...ca tip de rol, şi aşa cum v-aţi obişnuit în materie de roluri cu atitudine, sare, piper, ardei iute şi ce mai vreţi voi!
10. If only - toată lumea vrea să îl vadă, sau l-a văzut şi îl recomandă! Io ce oi avea să nu îl văd?
11. Black Swan- am citit tot soiul de păreri: ba că e psihologicu' lu pejte şi TREEEE să fie văzut, ba că e o oră şi ceva de pierdere de vreme! Unde-s păreri contrarii, hop şi io, să îmi fac lumină în tărtăcutsă!

Vreau să îmi măresc lista! Aşa că aştept recomandări!

7 comentarii:

  1. If only e superb, merita vazut.
    Letters to Julliet inca unul care merita vazut.
    Priest, Cronicile lui Riddick - Vin Diesel mania :D

    Nu`mi mai vine niciunul in minte, dar o sa mai revin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hachiko si If only sunt superbeeeee, le recomand cu mare drag. Black swan am asteptat si eu sa-l vad dar nu mi-a placut, sincer.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, păi aș putea să îți recomand „Meet Joe Black”, „Equilibrium”, „Amélie”, „Kinsey”, „Der Tunnel”, „Das Leben der Anderen” (pare-mi-se că au tradus în eng. „The Life of Others”), „The Master and Margaret” (mini-serial rusesc ecranizat după romanul lui Bulgakov). Și de la genialul Lars von Trier cred că ți-ar plăcea „Dancer in the Dark” și „Idioții”. Deși mi se pare că „Dancer in the Dark” l-am văzut amândouă cândva.

    Mie chiar mi-au plăcut filmele enumerate. Ah, da, și dacă ai chef de un serial în spaniolă, iti recomand „El Internado”, a fost singurul film, mă rog, serial pe care am putut să îl văd de când m-am „intoxicat” și nu mai suport să mă mai uit la filme.

    Vezi să nu pățești și tu la fel de la prea multe filme. :P

    Lupu'

    RăspundețiȘtergere
  4. ''Cirque du freak - vampire assistant'' e bestial :x nota 10. Naked angel. Nu l'am vazut, dar abea astept :x Beastly, Insidious, The warriors way, Nanny Mcphee and the big bang :x:X:X superbiciune :d The hall, Alice in wonderland... unele din cele mai bune. N'ai sa regreti nici unul! Ps: si eu ador sleepy hollow! :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Lupule, Life of Others si Dancer in the dark suna taaaaaaare cunoscut!

    Iubesc alcoolul, am vazut deja Nanny McPhee si Alice...cat despre Sleppy Hollow, Depp si Ricci...ce ar putea sa vrea mai mult un cinefil, de la un semi- thriller? (Nu e cel mai inspaimantator film ever!) Recomand "Secret window" cu Depp, inspirat de roman al lui Stephen King. L-am vazut la recomandarea Lupului, aici "de fata" si zau ca nu mi-a parut rau!

    RăspundețiȘtergere
  6. wow:O nu ma asteptam sa gasesc inca un om cu Febra Harrison Ford. E unul dintre actorii mei favoriti . Daca mai vrei sa vezi filme cu el iti recomand :
    Celelalte 2 filme Indiana Jones : Indiana Jones and the lost ark ,cred ca se numeste si Indiana Jones and the last crusade si mai sunt: the Fugitive-evadatul Hollywood Homicide si Air Force One . Preferatele mele.
    Si iti mai recomand : Twiligh Saga,Remember me,Water for elephants,End Of Days,Angels and Demons,The Lizzie McGuire Movie,The mummy 1 &2 ,The mummy:tomb of the dragon emperor,Sub anestezie, Exorcistul,Vampires suck, Impact iminent (force of impact) ,A cinderella story, Home alone, Another Cinderella Story, Walking Tall,Fallen (toate 3) ,Mirrors ,Prince of Persia :the sands of time, The tourit si Unstoppble. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Diaa, am văzut aşa din ce îmi recomanzi: Indiana Jones and the last crusade, Angels and Demons, The mummy, A cinderella story, Home alone, Another Cinderella Story, Prince of Persia:the sands of time şi The tourist. La Mirrors nu cred că mă ţin frâiele, în ciuda "terapiei" cu supernatural, serialul. Şi nici la Exorcist nu garantez. Dar celelalte sugestii, filme de care am auzit, chiar par genul meu! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere