sâmbătă, 2 iulie 2011

Boboaca de ieri


Anul 1
 Parcă alaltăieri eram o puştoaică tremurândă, care aştepta să intre la examen. Emoţiile mele s-au manifestat taaaare ciudat. După vreo două zile de ciugulit câte o felie de ceva, înainte de examenul la franceză, am hotărât! "Mami, vreau ceva nesănătos!"
Şi s-a dus femeia, că o dată dă fata admitere, să ia două shaorme la chiflă! De alea imense! Am mâncat-o pe a mea, şi, cum foamea încă îmi dădea ghes, am luat-o şi pe a mamei! Nu am mâncat toată viaţa atât de multă shaorma (Ade, mori de ciudă! Două in 10 minute!). Setea mi-am stins-o cu cafea, slăbiciunea mea numărul 1.
Anul 2 - primele şi ultimele mele gogoşi
Când s-o fi terminat examenul nu ştiu! Cert este că la întoarcere, aveam senzaţia că am greşit drumul, iat în toamnă eram aici, la cămin, care cu furci care cu topoare, să ne punem pe boboceală!


Crăciun Anul 1




Săptămâna Limbilor Străine anul 3
Nu mai ştiu cum a trecut timpul. Dintr-o dată, am 21 de ani, am absolvit, am dat licenţa, şi am şi luat-o!
Sunt absolventă, licenţiată, viitoare masterandă...cum spunea statusul unei colege.
Sunt viitor traducător, viitor interpret, şi "descriicioasă" de filme(www.themovie.ro).
Dar înainte de astea, sunt uşurată de încă o etapă în evoluţia mea, de acum cică academică! Aşa că iau distanţă puţin, să asimilez totul!

Un comentariu:

  1. Ce-mi place cum povestesti :)) Ma amuza:D:) Felicitari domnisoara licentiata si viitoare masteranda!

    Ce faine sunt pozele:)) Vreau si eu gogoasa:D:)

    Multumesc de vizita:D Pupici

    RăspundețiȘtergere