marți, 19 aprilie 2011

Leapşa de la Flutureee...

1. Ce maşină ai vrea să conduci (dacă nu o faci deja)?
Nu le am cu maşinili. :D

2. Ce crezi că ai fost într-o viaţă anterioară?
Nu m-am gândit niciodată. Poate fluture! :P
Sper că am fost cineva cu talent!

3. Ce preferi: să vizitezi sau să primeşti vizite?
Să fiu vizitată. Să ştiu eu unde sunt toate!

4. Aur sau argint?
Argint. Alb şi pur. Fin.

5. Ce înseamnă pentru tine un fluture? Ce îţi inspiră?

Fineţe, fragilitate, frumuseţe, metamorfoză, graţie, fascinaţie.

6. Ai avut vreodată părul tuns scurt-scurt?
Îl am acum.

7. Care este povestea ta preferată şi de ce?

M-aţi prins aici. Îmi plac muuuult poveştile. Chiar nu am una preferată.

8. Crezi în dragoste la prima vedere?

Da. Pur şi simplu. Nu ştiu de ce.
9. Ţi-ai dori să fii pentru o zi de sex opus? Dacă da, ce ai face?

Nope. Mi-e bine aşa.

10. Ai spus vreodată "te iubesc" iar apoi ai regretat?

Nu.
11. Ai regretat vreodată că nu ai spus "te iubesc" deşi simţeai?

Da.

12. Ţi-ar plăcea să-ţi ştii viitorul?

Nuuuuuu.

2 comentarii:

  1. Imi plac mult titlul si poza :D Multumesc pentru ca ai facut leapsa, draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imagine e simpatica rau interesant titlu se mai putea adauga multe la leapsa mai asteptam noi publicati de gen

    RăspundețiȘtergere