vineri, 9 iulie 2010

Busola de aur

Am aflat de busolă frunzărind filme online. Fantesy, bineînțeles. Și m-am gândit să mă uit și eu...și nu sunt tare mulțumită...am văzut pe Harry Potter în varianta feminină. Un urs polar pe post de hipogrif, și gipțieni ca profesori. Sirius a fost detronat de unchiul care este de fapt tată. Mămica este și ea sub anonimat, daimonul Pan simte tot ce simte și fetița, deși e ceva mai înțelept, vrăjitoarele planează pe undeva prin văzduh gata să atace...mai rămâne doar busola pe care numai Lyra Bellaqua o poate citi și plictiseala mea de după film...


Vezi mai multe video din Film

2 comentarii:

  1. baaaaiii! iei bataiee!!
    e un film superb! :O

    e magic.

    RăspundețiȘtergere
  2. salut, gata te-am adăugat şi eu :)
    toate cele bune şi poate ne vom mai auzi şi cu alte ocazii

    RăspundețiȘtergere