joi, 22 aprilie 2010

Leapşa fluturaşei...

1. Ai o poreclă?
Aha...Corli! Deşi nuj cât e de poreclă...
2. Unde locuieşti?
Bucureşti
3. Ce înălţime ai?
1.63 şi îmi plaaaceeee!!!
4. Ai zi onomastică?
Aha

5. Cu ce te ocupi?
Studenţia...
6. Ai fraţi sau surori?
Un frate mai mic.
7. Limba maternă?
Româna

8. Limbi vorbite?
Engleză. franceză şi spaniolă.
9. Colecţii?
Nu am.
10. Număr la pantofi?
37
11. Şcoli absolvite?
Liceul e ultima.
12. Materia preferată?
Mai nou, interpretarea. Chiar dacă mă tot fâstâcesc!
13. Ce hobby-uri ai?
Citul şi plimbările.......şi filmele.....şi atât...
14. Bani de buzunar?
Nu ştiu dacă trec drept bani de buzunar de îndată ce trebuie să te descurci singurică...am mai degrabă buget.
15. Dorinţă?
Să fie weekend odată....
16. Vise?
Le ţin pentru mine.
17. Număr norocos?
7 cred
18. Ai vrea să revezi…
Narnia! La nesfârşit! Şi pe buni...dar asta doar în vise...
19. Ai animale de casă?
Nu.
20. Sentimentul cel mai preţuit?
Încrederea...în mine sau alţii
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Cea în care mi-am dat seama că nu sunt singura singuratică şi că pot fi singură alăturii de alţii....nu dăm detalii..

Cine mai vrea, să poftească!

2 comentarii: