marți, 6 aprilie 2010

Primii un premiu!!! Fatăăăă!!!


1. Sa postezi premiul.
Aşa...
2. Sa spui din partea cui este oferit.
Mulţumesc Ade! 
3. Sa oferi premiul altor 12 prieteni.
Yooooy..... Să vedemus....
Andreea 
 Ame Libre
Sorina
Oana Maria
Ioana
Prometeu
The girl with yellow shoes
Josette
Gabriela
Diana
5zambete
Butterfly
4. Sa afisezi link-u' lor.
Aşa...
5. Sa le dai de stire intr-un comentariu pe al lor blog.
Am făcut şi asta...
6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care-ti plac.
Cola
Cafeaua
Pisicile
Buburuzele
Lupii
Cronicile din Narnia
Ciocolata neagră
Scrisul
Ploaia
FeFe...tele de treabă :P

Ete că am terminat şi cu premiul....
See you later aligator!

7 comentarii:

  1. deci da! :D

    esti nominalizata si la mine aici:
    http://irempire.blogspot.com/2010/04/sunshine-award.html

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaaaaaai!!! Mulţumesc muuult! Nu ştiam că poate fi dat la cineva care îl are deja! Ar trebui o regula în legatură cu asta, să mă descurc mai bine data viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru premiu si imediat il postez si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc! Probabil tu îl meriţi mai mult decât mine, pentru că eu mi-am pierdut ritmul de a fugi după fluturi.;)

    RăspundețiȘtergere
  5. merci mult... pacat ca nu am stiut cum sa reactionez mai devreme ...

    RăspundețiȘtergere