sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Imaginează-ţi primăvara

Singură...tristă din nou. Parcă te-ai mai obişnuit cu lumea în jurul tău, parcă ţi-a mai trecut din melancolie.

Şi totuşi acum te-a ajuns singurătatea din urmă. Afară, natura îţi însoţeşte trăirile, mai ceva ca într-o poezie de Eminescu. Cerul e gri. E foarte frig.  Frig şi atât. Nu plouă, să spele toată mizeria asta, nu ninge, să o acopere. E toamnă. O toamnă crudă, neiertătoare, prea rece pentru gusturile tale. O toamnă gri, aprope plumburie. Una care işi lasă toată greutatea pe tine. Simţi, nu? Te sufocă...nu mai poţi să faci nimic. Nu poţi să respiri măcar. Nu te lasă pesimismul ce vine cu toate astea.

Ştii ce? Imaginează-ţi primavara!

Imaginează-ţi cenuşiul devenind roz luminos, frigul îndulcindu-se. Imaginează-ţi cum pe crengile ce-ţi inţeapă inima cresc flori, şi cum izvoarele amorţite prind glas. Imaginează-ţi păsări. De care vrei tu! Şi ghiocei,  bujori, narcise, lalele, toporaşi! Amestecă toate astea cm vrei tu! dar nu lăsa toamna să-ţi îngheţe inima! Nu toamna asta gri din inima ta! Păstreaz-o pe cea de afară.

Şi lasă înăuntru primăvara.

8 comentarii:

  1. Aveam nevoie de aceste cuvinte. Si, pun pariu, ca nu doar eu, ci cu totii avem nevoie de ele. Ne mai impiedicam uneori si alunecam in borcanul gri, dar tot noi suntem cei ce bajbaim pe intuneric dupa cel roz.

    RăspundețiȘtergere
  2. citeste aici pentru a-ti face setarile:

    http://iaundex.blogspot.com/2009/09/rugaminte.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos ... m-a atins primavara inchipuita de tine .. tocmai d'asta am facut un post cu primavara pt ca toamna asta ma sufoca prea tare si e de ajuns ca frigul ma cuprinde pana in maduva oaselor nu vreau sa-mi ajunga pana in suflet .. asa ca e Primavara pt mine.. pt tine .. pt toti ce-i care simt nevoia unei schimbari .. hai sa rasturnam lumea cu cu-n sus!!! ;)) pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că îmi împărtăşiţi părerea. Îmi place toamna, sincer, dar atâta timp cât e afară.
    Ioana, nu reuşesc să îţi postez celălat comentariu, aşa că am făcut un mic "copy- paste"
    Ete ce ne sfătuieşte Ioana:
    Let's smile baby ... descarca-te cand simti nevoia, si fii sincera cu tine .. cheia succesului e sa fii tu insati tot timpul ... lasa-i pe ceilalti .. tu contezi !!!
    Acestea fiind spune: sa dam startul campaniei de Zambete :D cu toti dintii :)) pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey! Mersi tare mult.Sper c nu se observa prea tare ca lipseste un "L":)
    Am sa te rog sa`mi dai si tu daca vrei codul banner`ului tau.(no_andrea@yahoo.com)te pup!O zi frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveam nevoie de asta, chiar aveam nevoi. Din nefericire, nu prea`mi iese, dar totusi sper sa reusesc sa trec peste.
    @Terra, cred ca toti aveam nevoie de asta, ai dreptate !

    RăspundețiȘtergere
  7. primavara pare asa de departe :(
    dar parca astept si iarna cu farmecul ei aparte..euforia dinaine de Craciun...ahh..

    RăspundețiȘtergere