joi, 5 mai 2011

Mooooore Moose

Ete că am văzut şi eu Step Up. 3!
Mie , una, mi-a plăcut. Spre deosebire de "Fame", unde protagoniştii studiază dansul sau actoria, Step Up ne prezintă oameni puri şi simplu talentaţi.
Veniţi de prin toate colţurile New York- ului, Piraţii sunt o adunătură de tineri talentaţi, adunaţi de Luke, fiul unor dansatori. Luke este genul liderului înnăscut. Al deschizătorului de drumuri pe care toţi îl iubesc, şi îl urmeză din respect, iubire şi încredere.
Luke îi aduce în grup pe Moose şi Natalie.
Pe Moose îl ştiţi din Step Up 2. Diferenţa? Aici, omul e mai important. Devine, aşa cum speră Luke, scânteia care face echipa să vibreze. Devine un membru de bază. Devine, dacă mă întrebaţi pe mine, secundul lui Luke, omul care îi ţine pe toţi cu zâmbetul pe buze.
Moose e personajul meu preferat de departe, tocmai pentru aceste calităţi. E omul care nu oboseşte niciodată, pe care nu îl vezi niciodată trist. Îşi iubeşte talentul şi ştie să îl împartă.
Nimeni şi nimic nu stă în calea lui Moose şi a talentului şi mai mare decât dansul. Pentru că are un talent mai mare de atât. Ştie să îşi facă prieteni şi să îi ţină strâns lipiţi unii de alţii. Ştie să se bage sub pielea lor, şi să rămână acolo.
Este fix genul de om pe care l-ai dori ca prieten: este el neglijent uneori, dar ştie când greşeşte, încearcă să repare daunee după ce sare calul.
Eu sper că vă place filmul, că v-a plăcut, sau o să vă placă.
Mai sper că sunteţi de acord cu mine când spun că Adam G Sevani este super-mega-talentat la cei 18 anişori.  Este uimitor de flexibil pentru cineva atât de tânăr. Sper doar că actoria este o pasiune la fel de mare ca dansul, şi că am să îl vad prin cinematografe şi cu alte roluri, cât mai diferite de Moose.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu