luni, 3 ianuarie 2011

Leapşa restantă

1. Ce alegi intre a iubi potrivit persoana gresita si a iubi gresit persoana potrivita?
Cred că a iubi potrivit persoana greşită. Dacă iubeşti greşit persoana potrivită rişti să interpreteze greşit ce faci şi să o pierzi. Părerea mea.

2. Enumera 3 obiecte de pe raftul cu amintiri la care nu poti si nu vrei sa renunti.
Bunica, liceul, faţa mea la 16 ani şi 60 de kg. Dacă găsesc poza aia cândva o să o pun şi pe blog. Păream mai veselă, eram mai îmbujorată, mai eu!

3. O melodie pe care o asculti cand esti trista si vrei sa te descarci si una pe care dansezi de fericire.
Când sunt tristă ascult asta


Şi îmi vine să dansez când îi ascult pe ei, cei de la cocktail.

4. Care-i primul lucru care iti vine in minte cand iti imaginezi o camera goala cu pereti albi?
Linisteeee

5. Ce ai alege intre a schimba ziua de ieri sau pe cea de maine, si de ce?
Pe cea de mâine! Aş lungi vacanţa!

6. Zi-mi ceva ce ai facut sau spus si iti doresti sa nu, si antonimul.
Nu vreau să plec!
Vreau să plec

7. Pune te rog o fotografie in care te regasesti sau pe care nu ti-o poti scoate din minte, si nu ma refer la o ipostaza a propriei persoane. Un peisaj, un portret, etc...

8. Cateva versuri care ti se suprapun sau pur si simplu te motiveaza si inspira. Sau macar un citat.
Fa lucrul pe care crezi ca nu poti sa-l faci. Esueaza. Incearca din nou. Fa-l mai bine a doua oara. Singurii oameni care nu cad sunt cei care nu urca pe cablul de la inaltime. Acesta este momentul tau. Ia-l!

5 comentarii:

  1. Hello. O sa ai un tag mai intarziat de la mine in 20 de minute. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incerc si eu?

    1. Aleg a iubi. Si atat!
    2. Bunica, bunicul, Muri (cainele meu. Fostul)
    3. Trist - Nothing compares 2 you; dansez liber pe waka-waka.
    4. Spital...
    5. Pe cea de ieri: maine nu mai gresesc!
    6. Totul pentru tine!
    7. Cam toate de pe blogul meu...
    8. ”Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi”.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Scuze ca sunt pe langa subiect, vreau neaparat sa te intreb ceva. Am descoperit prin intermediul blogului tau blogul lui Paul Radu Mircescu. Vreau sa fiu 100% lamurita: e Mircea Radu, eternul "Din dragoste"? Scrie superb, nu m-as fi gandit niciodata la asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca ar cam fi....THE Mircea Radu. Caci Mirciulica nu neaga. Nu spune nici ca da, nici ca nu. Afirma, totusi, ca blogul are mare legatura cu el. Eu zic ca el e!

    RăspundețiȘtergere