luni, 3 septembrie 2012

Anul 3!

Am văzut că am provocat ceva îngrijorări cu ”Iar de 7 ani”. Mă tot întreabă lumea ce mai fac, dacă mă simt mai bine....își închipuie că am cine știe ce problemă care nu se vede cu ochiul liber....
Cred că am de dat niște explicații.
M-am simțit fooooarte rău vreo două zile, și când am început să-mi revin a trebuit să vin la facultă. Așa că m-am îmbarcat în mașina unor noi amici, am mers la Târgu Jiu, și de acolo am venit la Buc (nu am tren direct din Motru). Am venit singurică anul ăsta, târând după mine un trolley și un rucsac de munte mai mare ca mine. Noroc că nenea paznicul a fost de treabă, și m-a lăsat să urc să-mi las bagajele.
Și fugi și plătește taxe de cămin, instalează-te, cheltuie!
Acum e ziua mea și sunt oarecum lefteră! Viața de student revine în forță, nu?
Cât mi se încălzește mâncarea, stau și sper să nu rămână orarul așa aiurea...
Cam așa gândeam în urmă cu aproape doi ani. Acum sunt în septembrie,  și aștept să înceapă măcar înscrierile la master. Vara asta a fost una lungă și plictisitoare, dar parcă nu al vrea să se termine! Ador soarele și căldura și bronzul pe care îl capăt dacă stau afară câteva ore. Nici măcar nu este nevoie să merg la mare. :P
Abia acum îmi dau seama cât de repede poate să treacă timpul! Parcă mai alaltăieri eram crispată la admitere, în curtea de la geodezie, iar universitatea părea imensă și întortocheată. Ca să nu mai spun ce mari și multe păreau căminele! Iar apoi drumurile în Pache, plimbările la muzee...vacanțele în care plecam acasă cu atât de multe genți cu caserole că abia aveam unde le urca în tren...și mă întorceam cu pachetele imense ale mamei...
Mi-e dor de zilele alea...

4 comentarii:

  1. LA MULTI ANI! Sa fii fericita si iubita.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani! si stai fara grija..in prima luan tot o sa se schimbe orarul:))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si la multi fluturasi (in stomac) :D !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Orarul deja s-a schimbat, cate putin ce-e drept, de vreo 4 ori...tot nu ma incanta, dar asta e! si bafta in noul si ultimul an universitar!

    RăspundețiȘtergere