miercuri, 27 ianuarie 2010

Dorian Gray

Am văzut aseară, dupa așteptari ”seculare” ce au durat vreo 3 luni,Dorian Gray. Super poveste spune cartea care a inspirat filmul. Nu vă așteptați însă ca acesta din urmă să fie fidel in totalitate operei lui Wilde.
Sincer, am vrut să îl văd mai mult datorita actorilor din rolurile principale. Ben Barnes, alias Dorian, este unul din actorii mei preferați. L-a făcut pe prințul Caspian de neuitat, și pe John Withtaker (Easy virtue) cuceritor. Dar parcă nu este felia lui genul ăsta de rol. Devine credibil abia după faza coruperii lui Dorian, și parcă nici atunci în totalitate. E admirabil totuși ca poate și altceva în afară de personaje pozitive.
Colin Firth, adica Henry Wotton, m-a făcut să-mi doresc să văd filmul din clipa în care am aflat că îl va juca pe nepăsătorul englez. Pentru că este cam în toate filmele pe care le joacă tipul arogantului cu umor fin, înțepător.
Pe Ben Chaplin, cel ce dă viață lui Basil Hallward, l-am văzut doar in Seahorse. Încă nu mi-am făcut o părere.
Rachel Hurt Wood, Sibyl Vane, a fost Wendy, într-una din ecranizările Peter Pan. I se potrivesc mănușă rolurile de inocentă.
Despre film nu sunt foarte multe de zis. Nu e tocmai genul de film pe care să vrei să îl revezi. Henry Wotton te face totuși să nu îți pierzi timpul. Mă așteptam totuși la mai multe după ce am văzut trailerul.
Să îmi lăsați și mie o părere dacă vedeți ecranizarea.




5 comentarii:

  1. nici nu cred ca al actor s-ar fi descurcat la fel de bine.
    Ben Barnes are acel ceva al lui, care-l face perfect pentru un astfel de rol. Ai amintit de Easy virtue, unde era de-a dreptul adorabil in rolul sau de adolescent tarziu indragostit de o femeie matura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ilana, mă bucur că îmi împărtașești părerea. Initial, scenaristul nu l-a vrut, pentru că jucase doar roluri pozitive, era tipul Făt-Frumosului. Dar uite că s-a înșelat. Cred că pe Ben îl ajută mult privirea aia de tânăr neajutorat care devine diabolică la nevoie. Cât despre Easy virtue, trebuie să recunoaștem că și Jessica Biel e genială.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aseara l`am vazut si eu . Impecabil film ... mi`a placut in suflet !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca a facut treaba buna Ben :) . Mai toti sriticii sunt deacord ca personajul Dorian Gray e unul extrem de greu de jucat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Anonim...adevarul e ca nu cred ca imi pot imagina pe cineva sa il fi jucat mai bine, sincer. Cred ca e greu sa nu pici in extrema cu un astfel de rol...

    RăspundețiȘtergere