vineri, 27 iulie 2012

RCA sau cum era să mor

RCA sau Răspundere Civilă Auto este un contract practic. Se  încheie între proprietarul unei mașini şi compania de asigurare.Pe scurt o asigurare RCA acoperă pagubele provocate de către tine,că şofer în urma unui accident rutier.Anumite condiţii trebuiesc îndeplinite pentru a încheia o poliţă de asigurare RCA.  Mașina trebuie să fie înmatriculată în România. Asiguratul trebuie să figureze în actele  de indentificare ale automobilului.
Ai nevoie de ea dacă ai mașină, în primul rând! În caz că vreun bou, aflat pe contrasens, dă cu spatele de pe cine știe ce alee lăturalnică, uitată de lume, în timp ce tu ieși de pe strada dintre blocuri, și inteligența supremă a colegului de trafic nu e antenă pe unde conduce!!!
Mai ales dacă bolovanul intră cu ditai fundu de gipan în portiera ta din spate, de Volkswagen Golf, mică săraca, pentru că, nu-i așa, unei fete o asemenea mașinuță îi vine mănușă!
Ai și mai mare nevoie de RCA dacă ești ciar tu babalâcul care nu se uită pe unde merge, nu vede că blestemata de stradă pe unde umblă este cu sens unic, și ai și aere de mare șef!
Bineînțeles, polița trebuie asortată cu ceva bun simț, măcar când ajungi la poliție! Am stat pe scaunul din dreapta, trăzni-l-ar Sf Google cu erori la căutare! Și când a trosnit mașina, la nici juma de metru în spatele meu, am închis ochii și am așteptat să îl văd pe Sf Petru! JUR! A înghețat sângele în mine! Mi s-a oprit puls, creier, respirație! Gog ar fi leșinat de ciudă!
Dacă nu ieșea șoferița, prietena mea încă din liceu, să se smiorcăie la el, credeam că sunt moartă cei 300 de km până acasă!
Din fericire, odată ajuns la poliție, nenea s-a dovedit un domn, a semnat declarații, treburi, trestii, jmecherii, a dat polița prietenei mele, și din fericire avea și asigurare zdravănă, și totul s-a terminat cu bine!
Concluzia? Luați frumușel RCA! Salvează vieți! Există companii sau firme de consultanță, care găsesc asigurarea perfectă pentru fiecare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu