miercuri, 10 martie 2010

Zece, am zis!

Am primit leapşa de la Terra. Spune aşa : care sunt cele 10 principii/reguli după care te ghidezi în viață? Să vedem ce-o ieşi! Ordinea nu este neapărat asta.

1 Zâmbeşte! Mâine poate fi mai rău! Sunt mai optimistă din fire...nu îmi place să îmi plâng de milă. Oricât de greu mi-ar fi, nu mă dau bătută.
2 Dacă pot ajuta, ajut. Nu vreau nimic în schimb. Lumea este crudă și va profita poate la un moment dat de bunăvoința asta. Dar mai bine încerc decât să îmi pară rău că aș fi putut face diferența, dar nu am făcut nimic.
3 Dacă lumea este rea, nu înseamnă că trebuie să fiu și eu așa.
4 Calm, Lucianna, calm. Sunt o persoană liniștită, dar uneori am tendința să mă panichez.
5 Nu te mănâncă nimeni! Sunt și timidă. Îmi este greu să vorbesc în fața unui public. Dar încerc să mă tratez.
6 Nu-ți fie teamă de slăbiciunile tale!
7 Fii tu însăți! Mi-a luat ceva timp să o dobândesc pe asta. Am înțeles în cele din urmă că oamenii care mă plac trebuie să îmi accepte defectele, nu să mă chinui eu să fiu perfectă pentru ei.
8 Încearcă să nu faci planuri prea exacte pentru viitor! Nu prea respect planurile pe care mi le fac. Sunt liniștită, dar și spontană. Planurile de care mă țin sunt orarul de la școală și eventual cel al vreunui film sau vreunei expoziții prin Muzeul Satului sau Muzeul Țăranului român.
9 Nu lăsa pe mâine ce poți face azi! Cam am tendința să las câte ceva pe ultima sută de metri, așa că asta nu e chiar o regulă. E ceva ce îmi repet din când în când că am nevoie!
10 Nu pune la suflet!

Dau mai departe Sorinei.

Un comentariu: